Obraz pomladne kampanje znamke Lara Bohinc je Daisy Lowe. Na barvitih fotografijah nosi le nakit, obkrožajo pa jo torbice in oprema za dom.
22-letno Daisy je tokrat fotografiral Jon Compson. Podobe naj bi pripovedovale zgodbo glamurozne ženske, ki se vrne domov z razkošne zabave in sname vso obleko, nakit pa obdrži na sebi.
Navdih za kampanjo je Lara Bohinc, slovenska oblikovalka, ki že leta z velikim uspehom ustvarja v Londonu, črpala iz oglasov kultnega londonskega butika Biba.
Ta je deloval v času "swinging Londona", torej v 60. in 70. letih prejšnjega stoletja, nato pa leta 1975 zaprl vrata. Tam sta, na primer, nakupovali tudi modni ikoni tiste dobe Twiggy in Bianca Jagger.
V letu 2010 je butike Biba oživila blagovnica House of Fraser, v njihovih oglasih je nastopala prav Daisy Lowe, hči glasbenikov Gavina Rossdalea (njena mačeha je torej Gwen Stefani) in Pearl Lowe.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?