Ko športna oblačila postanejo čutna: Jacquemus in Nike predstavljata kolekcijo, ki jo boste dejansko želeli nositi

18. 5. 2022
Deli
Ko športna oblačila postanejo čutna: Jacquemus in Nike predstavljata kolekcijo, ki jo boste dejansko želeli nositi (foto: Instagram)
Instagram

15-delna kolekcija, ki je rezultat sodelovanja med Jacquemusom in ameriško športno multinacionalko, bo predstavljena junija.

Simon Porte Jacquemus je na svojih modnih revijah na Havajih, v Provansi in Parizu predstavil športna oblačila, kot so potapljaška oprema, pohodniški čevlji in kopalke. Junija pa bo na njegovi pariški modni reviji predstavljeno nekaj povsem novega: prvo sodelovanje med znamkama Jacquemus in Nike: skoraj triletni projekt, ki je združil oblikovalčevo ljubezen do narave in njegovo estetiko, ki se zaveda telesa, z Nikejevim strokovnim znanjem pri izdelavi nekaterih tehnično najnaprednejših aktivnih oblačil na svetu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

"Šport je bil vedno v DNK moje blagovne znamke," pravi Jacquemus iz svoje pariške pisarne in poudarja, da sta njegovi kolekciji za leti 2014 in 2015 temeljili na supergah. "Z rastjo blagovne znamke pa se je spremenilo tudi Jacquemusovo dekle: nosila je pete!" nadaljuje v smehu. Nekaj iz oblikovalčeve prvotne ljubezni do športa pa je ostalo v njegovem spominu: "Vedno sem si govoril: če bom nekega dne s kom sodeloval, bo to z Nikejem.

Ameriški velikan na področju športnih oblačil je z oblikovalcem prvič stopil v stik leta 2018, ko ga je Nike angažiral za predstavitev uniform francoske nogometne reprezentance. V kampanji Jacquemus nastopa na fotografiji ob predstavitvi skupnega laboratorija skupaj s številnimi uglednimi športniki, vključno z zvezdnikom francoske nogometne reprezentance Kylianom Mbappéjem.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

Niti dve leti dela na daljavo, skupaj s prihodom kužka Toutouja in zaroko z dolgoletnim partnerjem, Francozom Marcom Maestrijem, ustanoviteljem komunikacijske agencije Yoann in Marco (s katerim avgusta načrtujeta poroko), nista upočasnili Jacquemusove dirke, saj je takoj začel snovati ideje. Oblikovalec, strasten zbiratelj Nikejeve linije ACG (All Conditions Gear), je želel to funkcionalnost prenesti na oblačila in teme, ki so značilne za njegovo blagovno znamko, kot so "čipkasta minikrila s konca 90. let, športni videz Lady Di in tenis".

Kolekcija bo na voljo od 28. junija na spletni strani Jacquemus.

Fotografije: Instagram/@jacquemus

Preberite še: Katarina Čas je očarala z enim izmed najlepših poletnih stjalingov

Priporočamo tudi: Gersonova dieta je čudež za hujšanje, pa tudi zdravje: Ta režim poleg hujšanja pomaga v boju proti raku