Včeraj je zaživela nova spletna trgovina Galliano Gazette, ki je pokazatelj, da blagovna znamka John Galliano resno dela na ohranitvi svojega obstoja, kljub neprijetni situaciji z odhodom istoimenskega oblikovalca po škandalih v pariški kavarni.
Prihodnost znamke, ki je sicer v 91-odstotni lasti hiše Dior, se je krepko zamajala po tem, ko se je vodstvo sprva odločilo, da bo težavni John Galliano obdržal službo v vlogi glavnega oblikovalca, kasneje pa ga vseeno odstavili.
»V hiši John Galliano smo navdušeni, da smo lahko pričeli delovati tudi v spletnem prostoru ter ustvarili možnost ponuditi elemente znamke v spletni trgovini,« so zapisali.
Sicer pa je na spletni strani moč najti kolekcije, oglaševalske kampanje, dnevnik z novicami, filozofijo znamke ter seveda paleto izdelkov, med katerimi so na voljo tudi tisti iz spomladanske kolekcije, po mikavno znižanih cenah.
Novo na Metroplay: Nuša Lesar o najlepšem letu svojega življenja, materinstvu in delu voditeljice