John Galliano z Galliano Gazette

16. 11. 2011
Deli
Galliano Gazette

Včeraj je zaživela nova spletna trgovina Galliano Gazette, ki je pokazatelj, da blagovna znamka John Galliano resno dela na ohranitvi svojega obstoja, kljub neprijetni situaciji z odhodom istoimenskega oblikovalca po škandalih v pariški kavarni.

Prihodnost znamke, ki je sicer v 91-odstotni lasti hiše Dior, se je krepko zamajala po tem, ko se je vodstvo sprva odločilo, da bo težavni John Galliano obdržal službo v vlogi glavnega oblikovalca, kasneje pa ga vseeno odstavili.

»V hiši John Galliano smo navdušeni, da smo lahko pričeli delovati tudi v spletnem prostoru ter ustvarili možnost ponuditi elemente znamke v spletni trgovini,«
so zapisali.

Sicer pa je na spletni strani moč najti kolekcije, oglaševalske kampanje, dnevnik z novicami, filozofijo znamke ter seveda paleto izdelkov, med katerimi so na voljo tudi tisti iz spomladanske kolekcije, po mikavno znižanih cenah.

Novo na Metroplay: Nuša Lesar o najlepšem letu svojega življenja, materinstvu in delu voditeljice