"Običajen dan v ateljejih Jacquemus": Jacquemus in Apple nadaljujeta inovativno partnerstvo z nadrealistično kampanjo, ki razkriva zakulisje ustvarjanja modne znamke

6. 2. 2025
Deli
"Običajen dan v ateljejih Jacquemus": Jacquemus in Apple nadaljujeta inovativno partnerstvo z nadrealistično kampanjo, ki razkriva zakulisje ustvarjanja modne znamke (foto: Jacquemus)
Jacquemus

Jacquemus je znova dokazal svojo kreativno vizijo s kampanjo La Croisière, ki nadaljuje sodelovanje z Applom in izkorišča zmogljivosti iPhona 16 Pro Max. S filmom, ki na igriv način prikazuje "običajen" dan v modnem ateljeju, znamka ponuja vpogled v zakulisje ustvarjalnega procesa in hkrati poudarja, kako moda in tehnologija prepletata svoji poti.

Jacquemus, ena najbolj inovativnih modnih znamk, nadaljuje svoje partnerstvo z Applom in predstavi kampanjo La Croisière, ki izkorišča napredne funkcije snemanja iPhona 16 Pro Max. Enominutni film, objavljen na Instagramu, ponuja vpogled v živahno zakulisje modne hiše in hkrati dokazuje, kako lahko tehnologija nadgradi modno pripoved.

Preberite še:

Video, naslovljen Just a normal day at Jacquemus ateliers, nas popelje v svet modne ustvarjalnosti, kjer nič ni tako običajno, kot se zdi na prvi pogled. Kampanja, ki je nadaljevanje partnerstva z Applom, se je začela januarja 2025 in se nadaljuje z edinstveno vizualno zgodbo, ki združuje modno estetiko in tehnološko inovacijo. Film vključuje tudi izdelke iz kolekcije La Croisière za pomlad in poletje 2025, ki so bili na voljo za nakup takoj po modni reviji. Med njimi izstopajo torba Turismo, Rond Carré in dvoplastni suknjič Fernando.

Neobičajna tatvina presenetila tudi policijo: “Česa takega še nismo videli!”

Pri snemanju kampanje so bile uporabljene napredne funkcije iPhona 16 Pro Max, kot je povečava visoke ločljivosti, dodatna strojna in programska oprema pa je omogočila ustvarjanje kinematografskih prizorov. Film prikazuje šivilje in oblikovalce pri delu, modele, ki preizkušajo oblačila, ter nadrealistične podrobnosti, kot so mačke, likanje toastov in sodelavca, ki po nesreči napolni svojo skodelico s sladkorjem.

Jacquemus je že na svoji modni reviji 26. januarja izkoristil tehnološke zmogljivosti iPhona 16 Pro Max, kjer je s funkcijo počasnega snemanja 4K120 sličic na sekundo Dolby Vision zajel vsak detajl modnih trenutkov. Snemanje v živo je omogočilo eksperimentiranje z vizualnimi efekti in fotografskimi detajli, kar je ustvarilo posebno atmosfero na modni stezi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by JACQUEMUS (@jacquemus)

Just another day at the Jacquemus ateliers je popoln prikaz tega, kako znamka združuje umetnost, modo in tehnologijo. Film, posnet v enem kadru, ponuja igriv vpogled v modni kaos, kjer šivilje likajo kup toasta, tiskarji med barvanjem tkanin kolesarijo, praktikant dremlje med zvitki blaga, nepozoren krojač pa prišije rokav na napačno mesto. Vsak detajl je del skrbno zasnovane vizualne pripovedi, ki gledalce vabi k večkratnemu ogledu, da odkrijejo vse skrite elemente.

Jacquemus se s to kampanjo znova uveljavlja kot ena najbolj digitalno inovativnih modnih znamk, ki mojstrsko izkorišča sodobno tehnologijo in viralni marketing. S hitrim in domiselnim pristopom do vsebin na družbenih omrežjih ostaja v ospredju modnih pogovorov, hkrati pa se uspešno povezuje s tehnološkimi giganti, kot je Apple. Partnerstvo z Applom ne prinaša le finančne podpore za nadaljnjo rast znamke, temveč tudi dokazuje, kako lahko moda in tehnologija skupaj ustvarita osupljive vizualne pripovedi. Najnovejša kampanja ni le promocija kolekcije, temveč praznovanje domišljije, kreativnosti in inovacij, ki stojijo za znamko Jacquemus.

Midi satenasta krila bodo v modi tudi to pomlad in poletje: Izbrali smo najlepše modele iz aktualne ponudbe

Novo na Metroplay: DJ Matway o ustvarjanju glasbe, pogodbi z veliko založbo in dojemanju njegovega dela