Internet je obseden z ogrlico Michelle Obama! Poglejte, zakaj

22. 8. 2020
Deli
Internet je obseden z ogrlico Michelle Obama! Poglejte, zakaj (foto: Profimedia)
Profimedia

Michelle je nosila zlato verižico s pomembnim sporočilom.

V torek, 3. novembra, bo Amerika glasovala za svojega naslednjega predsednika. Država se bo odločila, ali bo dobila še štiri leta Donalda Trumpa ali bo izvolila Joea Bidena, demokratskega nominiranca. Seveda se zaradi smrti, povezane s koronavirusom, protestov Black Lives Matter in množične brezposelnosti, volitve zdijo nujnejše kot kdaj koli prej. To so bile vse teme, ki jih je Michelle Obama obravnavala v svojem govoru na virtualni Demokratični nacionalni konvenciji (DNC) 17. avgusta, a kljub temu, da je govorila nekaj več kot 18 minut, se zdi, da vsi govorijo le o ogrlici, ki jo je nosila.

Internet je zasijal z razpravo o tem nakitu. Ogrlica je izpisala besedo "voli" (VOTE) na zlati verižici znamke BYCHARI. Ustanovil jo je Chari Cuthbert, ki je kasneje povedal, da je bilo pravo presenečenje, ko je ogrlico videl na Michelle.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BYCHARI (@bychari) on

Za Meredith Koop, Michellino dolgoletno stilistko, ki je verižico izbrala, je bila to neverjetno pametna poteza.

Obe razumeta, da lahko vizualne izjave pogosto enako vplivajo - če ne bolj - kot besede, ki jih izrečemo.

Na desetine člankov je bilo napisanih o tej verižici in Michellinem stajlingu, ki je vključeval tudi svilen top znamke Nanushka.

Modo je enostavno zavrniti kot neresno in nepomembno, a kot je dokazala Michelle Obama ta teden, imajo naša oblačila moč, da sprožijo razpravo in morda celo vplivajo na ljudi. Se milijoni Američanov spominjajo vsega, kar je Michelle povedala v svojem govoru? Varno lahko rečemo, da verjetno ne. Vendar se spominjajo, kaj je nosila - in povedala jim je vse, kar je želela, da vedo.

Fotografije: Profimedia

Preberite še: Poglejte, kakšne kopalke je izbrala Maja Keuc

Priporočamo tudi: Poglejte, katera drzna barva las je obnorela zvezdnice

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc