H&M Studio za pomlad/poletje 2023 predstavlja kolekcijo, kjer se elegantni, osnovni kosi srečajo z izjemnimi večernimi kosi.
Navdahnjena s hollywoodskimi divami zlate dobe in sodobnimi megazvezdami, katerih pristop k slogu pravi "go big or go home", kolekcija združuje preprosto nosljivost z radikalnim glamurjem. Ekstrovertiran dizajn za nočne izhode in osupljivi kosi zmešajte s salonarji za čas izven službe. Kolekcija H&M Studio S/S23 bo od 2. marca na voljo na spletni strani hm.com.
Ključni kosi obljubljajo, da so vse oči uprte v vas. Tu je senzacionalna dolga črna večerna obleka, oversized trenč plašč, usnjena motoristična jakna in plašč iz umetnega krzna. Denim in trenirka za vsak dan za kul dekleta zagotavlja maksimalno eleganco z minimalnim trudom. Dva kosa ženskih oblačil, steznik in maksi krilo z visokim pasom, oba narejena iz mešanice organskega in recikliranega bombaža, krasita na stotine ročno šivanih gumbov. Delno so izdelani iz reciklirane plastike, ki jo zbirajo pobiralci odpadkov v Bangaloreju, kot del stalnega partnerstva med skupino H&M in socialnim podjetjem Hasiru Dala Innovations. V skladu s trajnostnimi cilji H&M je vsak izdelek v kolekciji izdelan iz bolj trajnostnih materialov, vključno z organskim bombažem, recikliranim poliestrom, usnjem brez kroma in Naia™ Renov, krožnim vlaknom, proizvedenim iz 60 % trajnostno pridobljene lesne mase in 40 % certificiranega recikliran odpadni material.
"V tej sezoni je moda drzna in za Studio P/P23 smo želeli premakniti okvirje v smislu barv in silhuete. Hkrati smo bolj ekstravagantne stile večernih oblačil nadomestili z zelo preprostimi bližnjicami do brezčasnega stila, kot je usnjena motoristična jakna, ki jo lahko nosite vedno znova," pravi Ann-Sofie Johansson, kreativna svetovalka pri H&M.
"To sezono je oblikovalsko ekipo očarala zamisel o sodobni megazvezdnici, ki gladko prehaja med modno kombinacijo za vsak dan in glamurozno obleko za rdečo preprogo. Za današnje generacije, ki so naklonjene družbenim medijem, je ohranjanje resničnosti enako pomembno kot videz za milijon dolarjev, zato smo želeli ustvariti kolekcijo, ki lahko prehaja iz dneva v noč, ne da bi pri tem ogrozili svoj stil," pravi Linda Wikell, oblikovalka koncepta za H&M Studio.
O kampanji
Kali Uchis, kolumbijsko-ameriška umetnica, dobitnica nagrade Grammy, je glavna zvezda kampanje za kolekcijo H&M Studio P/P23, ki temelji na tipično čudovitem dnevu v življenju magnetične pop zvezdnice. Kampanjo je režirala in fotografirala Charlotte Wales, stilirala pa Georgia Pendlebury, Uchis pa je v njo vnesla svoj značilen zapeljiv stil z vrsto stiliziranih podob, ki nadgrajujejo temo bleščečega življenja pred kamerami.
Novo na Metroplay: Kako lahko vzdržujemo mišično maso ter preprečimo težave, kot so sarkopenija in osteoporoza?