H&M Move sodeluje z Zlatanom Ibrahimovićem, da bi svet spravili v gibanje

20. 10. 2022
Deli
H&M Move sodeluje z Zlatanom Ibrahimovićem, da bi svet spravili v gibanje (foto: promocijsko gradivo)
promocijsko gradivo

H&M Move z velikim navdušenjem pozdravlja Zlatana Ibrahimovića v svojo ekipo. Znani švedski nogometaš se bo pridružil blagovni znamki pri njenem poslanstvu približati športna oblačila vsem ter spodbuditi ves svet in vsako telo h gibanju. Zlatan bo s pomladno kampanjo 2023 začel svojo dolgoročno zavezo kot globalni gibalec blagovne znamke H&M Move.

Za dobrodošlico Zlatanu v ekipi H&M Move mu je gibalka Jane Fonda ponudila nekaj neprecenljivih individualnih treningov za ohranjanje telesne pripravljenosti. V videu je z oskarjem nagrajena igralka, aktivistka in ikona fitnesa v vlogi inštruktorice, ki Zlatana spodbuja pri nekaterih njenih legendarnih gibih. Toda kako bo Zlatan sprejel njena navodila?

V skladu z misijo H&M Move in Zlatanovim poslanstvom, da bi se gibal ves svet in vsako telo, je znamka v začetku tega meseca v svojo ekipo pozdravila Diano Amini kot vodjo programa Move Community Program. S seboj prinaša bogate izkušnje iz neprofitnega sektorja, med drugim je bila sedem let globalna vodja za fundacijo H&M Foundation. Diana bo oblikovala globalno pobudo, ki bo tesno sodelovala s skupnostmi, ki se soočajo z nekaterimi največjimi ovirami pri možnostih za gibanje. Sodelovala bo z ekipo strokovnjakov in idejnih vodij, vključno z našimi globalnimi gibalci blagovne znamke , ki bodo vsak na svojem področju prispevali neprecenljivo strokovno znanje.

"Odpravljanje ovir za šport je v središču namena blagovne znamke H&M Move. Navdušena sem, da sem se lahko pridružila dinamični globalni ekipi in da lahko sodelujem pri novih in vznemirljivih načinih spodbujanja pozitivnih sprememb. Naša prva poteza bo osredotočenje na otroke, ki se soočajo z ovirami pri udeležbi v športu. Postopoma bomo svoje delo razširili, da bi se začeli gibati vsi." - Diana Amini, vodja programa Community Program pri H&M Move

Fotografije: Promocijsko gradivo

Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc