Khairie Alim, znan kot KJ, je ustvarjalna sila Helmsdale x Rugby, znamke uličnih oblačil, ki so jo navdihnile njegove življenjske izkušnje in osebna rast. Ime blagovne znamke odraža dve ključni ulici v življenju KJ, ki simbolizirata neodvisnost, odgovornost, okrevanje in odpornost po premagovanju izzivov, kot je majhna kap. Helmsdale x Rugby zajema te transformativne trenutke in ponuja sodobno ulično modo, prežeto z osebnim pripovedovanjem zgodb in individualnostjo. Prihajajoča kolekcija, ki zaznamuje debi KJ na newyorškem tednu mode, bo predstavila koncept ulične mode znamke »one-of-one«. Ta kolekcija združuje vintage rabljene najdbe z elementi, izdelanimi po meri, kar ima za posledico edinstveno zlitje, ki poudarja pristnost in ustvarjalnost. Vizija KJ je zagotoviti modo, ki spodbuja edinstvenost, pri čemer je vsak kos oblikovan tako, da pripoveduje zgodbo in se povezuje z občutkom individualnosti uporabnika.
Novo na Metroplay: “Sodelovanje z Rickom Owensom, to je res ogromen dosežek" | Tanja Vidic, Elle modna oblikovalka 2024