Kristiine, ustanoviteljica znamke Haruu, je po skoraj desetletju dela kot stilistka skupaj z možem ustanovila družinsko modno znamko. Haruu, ki temelji na minimalizmu in funkcionalnosti, se posveča ustvarjanju brezčasnih, visokokakovostnih kosov, izdelanih iz organskih tkanin, sprejema trajnost in filozofijo kapsulne garderobe. Blagovna znamka, ki je nastala na podlagi Kristiine vizije združitve mode in odgovornosti, zapolnjuje vrzel za tiste, ki iščejo elegantna in hkrati etična oblačila. Haruuov etos se vrti okoli preprostosti, elegance in premišljene potrošnje ter dokazuje, da je moda lahko trajnostna in prefinjena.
V najnovejši kolekciji za NYFW je Haruu združil minimalizem z zapleteno izdelavo in predstavil izstopajoče modele, kot je presenetljiv kostum iz ananasovega usnja - dokaz zavezanosti znamke k trajnosti in inovativnosti. Kristiine svetuje ambicioznim oblikovalcem, naj ostanejo zvesti svojim vrednotam, osredotočeni na svojo vizijo in potrpežljivi, saj gradnja blagovne znamke zahteva čas, predanost in odpornost.
Novo na Metroplay: "Zdravo prehrano definirajo temeljni principi, ki veljajo za vse nas" | Mario Sambolec