Maximilian, v Zürichu rojeni modni podjetnik, je svojo ljubezen do mode odkril že pri rosnih osemnajstih letih. Po diplomi iz poslovne psihologije v Münchnu je svojo strast nadgradil s študijem upravljanja modnih znamk na POLIMODA v Firencah. Njegova blagovna znamka je več kot le oblačila; to je izkušnja življenjskega sloga, katere cilj je prinašati srečo, udobje in veselje ljudem. Poudarek je na ustvarjanju oblačil, ki posameznikom dajejo moč, da se počutijo samozavestne, izrazijo svojo osebnost in najdejo udobje v svoji koži. Maximilianova blagovna znamka je globoko zavezana trajnosti in si prizadeva zmanjšati svoj vpliv na okolje z raziskovanjem in izvajanjem okolju prijaznih praks. Verjame, da pravo razkošje zajema celotno proizvodno pot, pri čemer spoštuje planet in ljudi, ki so vpleteni. Blagovna znamka želi narediti pozitiven pečat v modni industriji, na novo definirati dojemanje in proizvodnjo oblačil, hkrati pa širiti dobro počutje in veselje skozi vsak kos.
Novo na Metroplay: “Sodelovanje z Rickom Owensom, to je res ogromen dosežek" | Tanja Vidic, Elle modna oblikovalka 2024