Glassdoor: Ocene delodajalcev iz prve roke. Preverite, ali si res želite delati v modi!

23. 9. 2024
Glassdoor: Ocene delodajalcev iz prve roke. Preverite, ali si res želite delati v modi! (foto: Profimedia)
Profimedia

Glassdoor je platforma, ki uporabnikom omogoča vpogled v delodajalce in delovna okolja skozi izkušnje trenutnih in nekdanjih zaposlenih. Zanimalo nas je, kako so ocenjena delovna mesta pri luksuznih in tistih manj luksuznih modnih blagovnih znamkah. Odgovor vas zna presenetiti.

Ena od ključnih prednosti aplikacije Glassdor je dostop do različnih kriterijih, po katerih delodajalci dobijo oceno, kot npr. povprečne ocene plač, vprašanj za razgovore in vpogleda v prednosti ter slabosti delovnih mest. Uporabniki lahko anonimno ocenijo podjetja na podlagi različnih kriterijev, kot so delovno okolje, vodstvo, možnosti napredovanja, plačilo, ravnovesje med zasebnim in poklicnim življenjem ter splošno zadovoljstvo.

Na podlagi informacij s spletnega mesta Glassdoor so ocene naslednjih modnih blagovnih znamk sledeče:

  1. Celine: 3.5/5
  2. Stella McCartney: 2.4/5
  3. Chanel: 3.9/5
  4. H&M: 3.5/5
  5. Zara: 3.4/5
  6. Nike: 4.0/5
  7. Miu Miu: 3.0/5
  8. Prada: približno 3.5/5
  9. Gucci: 3.6/5

Preberite še:

Najbolje ocenjena delovna mesta v modni industriji

Glassdoor: Ocene delodajalcev iz prve roke. Preverite, ali si res želite delati v modi!
Profimedia

V modni industriji izstopajo nekatere blagovne znamke in podjetja, ki so po ocenah platforme odlično mesto, če si želite kariere v modi. Zaposleni pri teh podjetjih pogosto hvalijo odlično vodstvo, močno podporo zaposlenim ter priložnosti za karierni razvoj. 

Nike
Nike je vodilno podjetje na področju športa in mode, pri čemer se mnogi zaposleni na Glassdooru osredotočajo na močno korporativno kulturo, osredotočeno na inovacije in zdrav način življenja. Zaposleni cenijo ravnovesje med delom in zasebnim življenjem ter odlične ugodnosti, kot so popusti na izdelke in dostop do fitnes centrov. Poleg tega zaposleni hvalijo priložnosti za napredovanje v karieri.

Patagonia
Ta trajnostno usmerjena blagovna znamka si prizadeva za ohranjanje narave in odgovorno poslovanje. Zaposleni cenijo poslanstvo podjetja, ki vključuje skrb za okolje in družbeno odgovornost. Mnogi poudarjajo, da so zaradi vrednot podjetja bolj motivirani in predani svojemu delu. Dobri delovni pogoji, fleksibilni urniki in podpora ravnovesju med delom in zasebnim življenjem so pogoste teme pohval v recenzijah.

Chanel

Blagovna znamka Chanel je na platformi Glassdoor ocenjena s povprečno oceno 3.9/5. Zaposleni pogosto omenjajo prestižno delovno okolje, priložnosti za osebno rast ter konkurenčne ugodnosti, čeprav nekateri izpostavljajo izzive glede ravnovesja med delom in zasebnim življenjem ter včasih rigidno vodenje.

Gucci
Gucci kot luksuzna modna znamka prav tako prejema dobre ocene, zlasti zaradi dinamične in ustvarjalne delovne kulture. Zaposleni hvalijo priložnosti za karierni razvoj, še posebej v kreativnih oddelkih, kjer lahko talenti zasijejo. Poleg tega Gucci nudi konkurenčne plače in dobre delovne pogoje za zaposlene v modni industriji.

Najslabše ocenjena delovna mesta v modni industriji

Zara majica umik iz prodaje
Profimedia

Zaposleni v podjetjih, ki so prejela na Glassdoorju nižje ocene, pogosto omenjajo slabe delovne pogoje, pretirane pritiske in neustrezno vodstvo. Med zelo slabo ocenjena delodajalce sta se uvrstili tudi luksuzni blagovni znamki Stella McCartney in Miu Miu.

Forever 21
Kljub svoji priljubljenosti med mladimi kupci, zaposleni pogosto navajajo slabše pogoje dela, še posebej na področju maloprodaje. Pogosto se pojavljajo pritožbe glede dolgih delovnih ur, nizkih plač in pomanjkanja priložnosti za napredovanje. Poleg tega so zaposleni omenili pomanjkanje podpore in preobremenjenost zaradi omejenih virov.

Zara
Kot ena največjih blagovnih znamk hitre mode ima Zara pogosto težave pri ohranjanju zadovoljstva zaposlenih, še posebej v trgovinah. Pritožbe zaposlenih se pogosto nanašajo na visoke cilje prodaje, ki povečujejo stres, neorganiziranost in pomanjkanje jasnih poti za napredovanje. Veliko zaposlenih tudi poroča o nezadostnem usposabljanju in nizkih plačah.

Victoria's Secret
Victoria's Secret se sooča s številnimi kritikami glede svojega delovnega okolja, predvsem zaradi visoke stopnje stresa, slabe komunikacije med vodstvom in zaposlenimi ter pomanjkanja podpore na ravni posameznih trgovin. Zaposleni se pogosto pritožujejo nad dolgimi delovnimi urniki, neustreznimi plačami ter pritiskom, povezanih z doseganjem prodajnih ciljev.

Kolekcija, ki je na tednu mode najbolj navdušila našo urednico

Novo na Metroplay: "Po srcu sem rokerica." - Nina Strnad | Elle podkast