Generation Typo, ki jo je ustanovil Doncel, je modna znamka, katere cilj je premostiti generacijske razlike s pomočjo smiselnih pogovorov. Blagovna znamka uporablja svoja oblačila, označena s simbolično rdečo črto, ki predstavlja "tipkarske napake" ali zaznane napake med generacijami, za spodbujanje dialoga in sprejemanje različnih vrednot in mnenj. Najnovejša kolekcija, Let’s Travel the World, črpa navdih iz živahnih modnih prizorov Milana, Pariza in lokalnih ameriških stilov ter združuje mednarodne vplive s svežo barvno paleto. Doncelov nasvet ambicioznim ustvarjalcem blagovnih znamk je, naj začnejo takoj, sodelujejo z drugimi in ostanejo prilagodljivi, ko se njihova vizija razvija.
Generation Typo, Raquel Rosalie Jewelry
Generation Typo, Raquel Rosalie Jewelry
Generation Typo, Raquel Rosalie Jewelry
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču