Flying Solo, največja platforma za neodvisne oblikovalce v ZDA, se je na New York Fashion Week vrnila z drzno, dinamično predstavitvijo, v kateri je sodelovalo 68 oblikovalcev z vsega sveta.
Visoko nad vrvežem Manhattna je streha na Vanderbiltu ponudila osupljivo kuliso, uokvirjeno z ikonično mestno silhueto. V tem dramatičnem okolju je Flying Solo predstavil raznolike kolekcije – od “ready-to-wear” in ulične mode do kopalk, perila, večerne mode in visoke mode – vsak kos kot dokaz inovativnosti in rokodelske dovršenosti, ki oblikujeta prihodnost mode.
To sezono sta kreativna direktorica Alina Kotsiuba in stilistka Jaqueline Lunkes pripravili mojstrski prikaz kuriranja, saj sta oblačila in dodatke brezhibno združili v usklajene, izrazite videze. Njun styling je povzdignil vsako kolekcijo, omogočil, da je zgodba vsakega oblikovalca prišla v ospredje, ob tem pa ohranil drzen, enoten vizualni vtis na modni pisti.
Energijo dneva so ujeli vrhunski fotografi, med njimi Ilya S. Savenok/Getty Images, Alex Callejo, Ricardo A. Quintero in Thanawat Chuvanichanon, medtem ko je videovodja Mariya Nicole s svojo ekipo umetnost in gibanje na pisti ovekovečila s presunljivimi posnetki.
S še eno nepozabno predstavitvijo Flying Solo utrjuje svoj ugled globalnega ustvarjalnega merodajalca, ki podpira neodvisne glasove in na novo oblikuje razpravo o vzhajajočih modnih talentih.
Posebna zahvala gre DRESUP Press-On Nails, ki so podprli oblikovalce in pomagali oživiti lepoto modne piste.
AMR COUTURE
Akbar, imenovan tudi Ameer, bolj znan kot AMR, je vizionarski ustanovitelj znamke AMR Couture, ki se je rodila iz njegove poti fotografa in oblikovalca. Ustvarjalno pot je začel v Bangaloreju na The Oxford College of Science, kjer je zgodnja strast do fotografije oblikovala pripovedno globino njegovih dizajnov. Po letih izkušenj na Bližnjem vzhodu in sodelovanjih z vodilnimi modnimi hišami je v Dubaju ustanovil AMR Couture. Iz skromnega ateljeja je znamka zrasla v globalno ime, slavljeno zaradi filozofije, da je »oblačilo platno, vsak posameznik pa mojstrovina.«
S poudarkom na vključevanju, individualnosti in butični izdelavi je AMR Couture prepoznana po združevanju brezčasne elegance in osebnega izraza.
Njegova najnovejša dela predstavljajo to filozofijo na mednarodnih odrih. Kolekcija »Arabian Deep Ocean«, predstavljena na Fashion Art and More International Luxury Event, je poudarila njegovo značilno obrtniško spretnost z ročno vezenimi tkaninami v ženski, moški in otroški visoki modi. To vizijo je razširil z linijo AMR Kids Couture, ki je debitirala na Vogue Brazil Fashion Factor Season 9 v Dubaju. Tam so s prestižnimi materiali, bogatimi vezeninami in globalno vključujočo pisto slavili otroško nedolžnost. Obe kolekciji dokazujeta zavezanost znamke AMR Couture k pripovedovanju zgodb skozi modo – združevanju kulturnih narativov, umetniških detajlov in razkošja v kreacije, ki presegajo trende in nagovarjajo identiteto.
BRADELIS NEW YORK
Bradelis New York je vrhunska znamka perila, ki brezhibno združuje ameriški slog z japonskim rokodelstvom. Ustanovljena leta 1994 je nastala iz strasti do ustvarjanja intimnih oblačil, ki so hkrati funkcionalna in elegantna. Ime »Bradelis« združuje besedo »bra« in »fleur de lis«, kar simbolizira spoj praktičnosti in lepote.
V središču njihove oblikovalske filozofije je »Step System«, edinstven pristop, ki vodi stranke skozi personaliziran proces prileganja, da dosežejo svojo idealno silhueto. Znamka ponuja široko paleto izdelkov – od oblikovalnih modrčkov in brezžičnih modelov do nosečniškega perila in shapeweara – vse izdelano z izjemno pozornostjo do detajlov. Vsak kos je zasnovan tako, da ženskam zagotavlja udobje, oporo in samozavest.
CAELINA MAXIMUS
Caelina Maximus je francoska luksuzna modna znamka, ki jo je ustanovila Celine Maximus, rojena v Lyonu in zdaj s sedežem v Parizu. Znamka združuje sodoben dizajn in francosko rokodelstvo, ponuja pa elegantno in prefinjeno žensko modo.
Vsaka kolekcija črpa navdih iz narave, potovanj in družinske dediščine svilarstva, kar kosom daje edinstveno globino in značaj. Caelina Maximus ponuja haute couture kolekcije, obutev, dodatke in nakit, vse ročno izdelano v Franciji iz naravnih in recikliranih materialov.
Znamka aktivno podpira ženske pobude in trajnostne projekte, saj si prizadeva, da bi bila moda bolj ozaveščena in vključujoča.
KHVOROST HEALTH ACADEMY
Christina Khvorost Health Academy nastopa kot modna znamka, ki združuje umetnost, kulturo in pripoved v nosljive oblike izražanja. Izvira iz oblikovalkine ukrajinske dediščine in jo navdihujejo ameriški ideali neodvisnosti in svobode. Znamka ustvarja oblačila, ki presegajo modo in postajajo poklon odpornosti ter identiteti.
Vsak kos vključuje izvirna umetniška dela – monotipe in linijske grafike – iz serije From the Life of the Trees, a Song, ki oblačila spreminjajo v platna, povezana z naravo, ženskostjo in tradicijo.
Znamka je predana opolnomočenju žensk, saj jih spodbuja, naj ne glede na izzive sprejemajo milino, moč in kulturni ponos. Kolekcije nosijo močno sporočilo upanja, lepote in odpornosti, ukrajinske tradicije pa predstavljajo globalnemu občinstvu in spodbujajo enotnost skozi ustvarjalnost. Več kot le oblačila – to je gibanje, ki navdihuje ženske, da spoštujejo svojo dediščino, ostanejo zveste sebi in delijo lepoto svojih notranjih svetov z drugimi.
COSMIC COLLECTIVE
Znamka Cosmic Collective, ki jo je leta 2021 ustanovila oblikovalka Kate Fusilier, se je rodila iz njenega prepričanja, da mora biti moda drzna, zabavna in da mora navdihovati neomajno samozavest. Zasidrana v ustvarjalnem duhu New Orleansa je znamka najprej pritegnila pozornost z dodatkom Blingdana in se hitro razvila v skupnostno usmerjeno blagovno znamko.
Po premagovanju osebnih izzivov in sprejetju treznosti je Kate odkrila skriti dar za oblikovanje, se naučila šivati in svojo prvo celotno kolekcijo predstavila na New Orleans Fashion Week leta 2024. Od takrat je Cosmic Collective razcvetela v znamko z jasnim poslanstvom – opolnomočiti ljudi, da sprejmejo individualnost in praznujejo življenje kot »kozmično pustolovščino«.
Danes je znamka prepoznavna po svojih živahnih, izrazitih kosih, ki združujejo neustrašne barve, eklektično mešanje vzorcev in igrive podrobnosti, kot je njihov značilni estetski slog »cosmic cowgirl«. Vsaka kolekcija odraža Kateino filozofijo, da moda ni v izumljanju oblačil na novo, ampak v ustvarjanju nepozabnih detajlov, zaradi katerih je kos takoj prepoznaven.
Njen nasvet mladim oblikovalcem je jasen: ustvarjajte brez strahu, ostanite zvesti svoji viziji in zaupajte, da bo prava publika vedno pritegnjena k avtentičnosti.
DEAR SYLF
Brodie Leftridge je ustanovitelj in kreativni direktor znamke Dear Sylf, ki se je rodila iz njegove želje ustvarjati modo, ki avtentično predstavlja individualnost in samoizražanje. Začelo se je s preprodajo vintage kosov, samostojnim učenjem šivanja in vizijo, ki jo je navdihovala vera. Znamka je hitro zrasla in postala znana po edinstvenem dialogu med oblačilom in nosilcem – vsak kos nosi osebno sporočilo, ki se začne z »Dear Sylf« in konča z »Love Me«.
Brodie je črpal iz svojega eklektičnega stila in zgodnjih poskusov prilagajanja baseball copat ter tako oblikoval filozofijo, utemeljeno na tem, da navadno spremeni v drzne izjave identitete.
Jedro znamke presega modo – deluje kot slogovno gibanje in platforma za ozaveščanje o duševnem zdravju. Njihova najnovejša kolekcija Samsara odraža življenjske cikle preobrazbe ter ponuja kose, zasnovane kot sidra odpornosti in potrditve. Za Brodieja pravi uspeh v modi ni le v ustvarjanju oblačil, ampak v gradnji skupnosti, spodbujanju avtentičnosti in opolnomočenju ljudi, da sprejmejo svojo najbolj pristno podobo.
DURÉ
Duré je sodobna ameriška znamka oblačil, ki jo je ustanovil oblikovalec Myles Parker. Znamka se osredotoča na ulični slog, ki združuje drzne dizajne s sodobnimi trendi ulične mode ter odraža individualnost in ustvarjalno vizijo svojega ustanovitelja.
ELLA GRACE COUTURE
Ella Grace Couture je modna znamka iz New Jerseyja, ki jo je ustanovila Melanie, ljubkovalno imenovana Ella. Specializira se za zgodovinsko navdihnjeno intimno perilo in kopalke, znamka pa je nastala iz Elline strasti do mode kot oblike osebnega izražanja. Svoje znanje je izpopolnila na Fashion Institute of Technology v New Yorku, kjer se je osredotočila na intimno perilo – področje, kjer moda presega vsakdanje trende in se povezuje s fantazijo ter prefinjenim oblikovanjem.
Kreacije Ella Grace Couture odlikujejo razkošni materiali, kot so svila, čipke in okrasni detajli, kar odraža predanost lepoti in disciplini pri izdelavi oblačil. Značilni logotip znamke, Victorian Cameo, simbolizira moč in lepoto, ki prebivata v vsaki ženski. Vsak kos je zasnovan tako, da vzbuja glamur, tradicijo in eleganco. Vsa oblačila se pošiljajo iz ateljeja v severnem New Jerseyju.
FIERCE BY AP
Fierce by AP je azijsko-fuzijska ženska modna znamka, zgrajena na opolnomočujočem konceptu »Unapologetic You«(»Ti, brez opravičil«). Znamka ustvarja drzne, dinamične kose, oblikovane tako, da »zamajejo tvoj svet« z živahnimi estetikami in naprednimi oblikovalskimi načeli.
Navdihnjena s svojo indijsko dediščino oblikovalka brezhibno združuje luksuzne tkanine iz Indije in Italije z zapletenimi obrobami in kristalnimi detajli. S tem ustvarja prepoznaven slog, ki slavi eleganco, rokodelsko znanje in visokokakovostne materiale. V svojem bistvu Fierce by AP opolnomoča ženske, da se izražajo brez opravičevanja ter spremenijo modo v orodje samozavesti in identitete.
GANGWANI COLLECTION
Gangwani Collection je posebna modna znamka, ki jo je ustanovil Praveer Gangwani, nadarjen oblikovalec in rokodelec iz Winston-Salema v Severni Karolini. Navdih črpa iz svojega ozadja v scenografiji in oblikovanju, iz česar ustvarja edinstvene kose, ki združujejo elemente ulične mode in visoke mode.
Njegove kreacije pogosto vključujejo nadgradnjo materialov, kot so denim in vojaška oblačila, kar kaže njegovo predanost trajnosti in inovativnemu oblikovanju. Znamko zaznamuje preplet tradicionalne obrti in sodobne estetike, katere cilj je izzvati modne norme in ponuditi sveže perspektive v industriji. Gangwanijevo delo poudarja pozornost do detajlov in drzne dizajne ter ustvarja oblačila, ki izražajo individualnost in ustvarjalnost.
GIGI TANKUS
Gizem Tankus je strastna oblikovalka, ki vsak kos ustvari ročno – od prve ideje do zadnjega šiva. Njena znamka GiGi Tankus je namenjena sodobnim samozavestnim ženskam, ki utelešajo moč, jasnost in ljubezen do sebe. Znana po drznih, neomajnih dizajnih, GiGi Tankus stoji za samozavestjo, neodvisnostjo in avtentično prisotnostjo – modo, ki naredi vtis in ženske navdihuje, da slavijo svojo individualnost.
Vsaka kolekcija združuje moč z eleganco, saj pari sodobne kroje z nežnimi detajli – za tiste, ki hodijo samozavestno in sledijo svoji poti. Njena ustvarjalna pot se je začela z otroškimi sanjami o oblikovanju mode z globljim pomenom, kar je uresničila z znamko, ki ženske spodbuja, naj sprejmejo svojo edinstvenost in izstopajo s ponosom.
Mladim oblikovalcem svetuje vero vase, vztrajnost in jasno vizijo, hkrati pa odprtost za spremembe. Zanjo moda ni le oblačilo, ampak občutek in odnos – praznovanje, da si v celoti in brez strahu to, kar si.
HIROMI ASAI
Hiromi Asai je newyorška modna oblikovalka in stilistka kimonov, ki tradicionalno japonsko obrt prinaša v sodobno svetovno modo. V sodelovanju s priznanimi mojstri kimonov na Japonskem v sodobne kreacije vključuje vrhunske tekstile – kot so žakardni damast, chirimen krepa, brokat in ročno barvane tkanine. Tako ohranja kulturno dediščino, hkrati pa na novo definira eleganco za novo generacijo.
Njena znamka je pridobila mednarodno priznanje, saj je predstavila moške couture kolekcije na večjih tednih mode in na globalni oder postavila umetnost kimono tkanin. Z vsako kreacijo Asai premošča tradicijo in inovacijo ter zagotavlja, da stoletne tehnike izdelave kimonov ostajajo žive, aktualne in cenjene v svetu luksuzne mode.
HOMER COUTURE
HOMER COUTURE je ustvarjalna vizija Mary Homer, umetnice perlic in članice volčjega klana naroda Oneida, ki povezuje tradicionalno obrt Haudenosaunee s sodobno modo. Znamka je družinski projekt, globoko zakoreninjen v kulturni dediščini, kjer je vsak kos perlic več kot okras – je pripoved in ponos prednikov.
Maryjina umetnost raziskuje izrazni potencial materialov in spreminja staroselsko estetiko v sodobno nosljivo umetnost. Skozi HOMER COUTURE Mary Homer ne le ohranja dediščino, ampak jo tudi na novo opredeljuje, saj novemu občinstvu ponuja možnost, da kulturno identiteto doživi kot nosljivo lepoto.
JNGLI
Somya Gupta, znana kot Somi, je inženirka v podjetju Meta, ki je svojo ustvarjalno pot kasneje razširila v modo. Leta 2022 se je delno vrnila na študij na Parsons, kjer je študirala modno oblikovanje in modni posel, kar je leta 2023 pripeljalo do lansiranja njene znamke JNGLI. Ime znamke izvira iz hindijske besede junglee, ki je bila nekoč uporabljena kot žaljivka za ženske, zdaj pa je preoblikovana v simbol moči, drznosti in neustrašne ženskosti.
Z živahnimi gibi, drznimi barvami in arhitekturnimi silhuetami Somi združuje svoje strasti – inženiring, oblikovanje izdelkov in pripovedovanje zgodb – ter ustvarja oblačila, ki utelešajo svobodo in individualnost, hkrati pa izzivajo družbena pričakovanja.
S JNGLI Somi ustvarja več kot oblačila – ustvarja izjave. Vsak kos je zamišljen kot umetnost in kot oklep, ki slavi kompleksnost in individualnost žensk. Njeno delo poudarja trajnost, drzno konstrukcijo in ponovno prevzemanje pripovedi, ki so nekoč omejevale ženske, danes pa jih spreminja v simbole moči. Za Somi je JNGLI platforma za ponovno pisanje pomena ženskosti: ne kot krhke ali omejene, temveč kot dinamične, neustrašne in neomajno žive.
KERRON.R
Kerron.R je znamka, ki jo je ustanovil oblikovalec Kerron Ramlochan, ki se je pri devetih letih preselil iz Trinidada in Tobaga v New York. Navdih je črpal iz ustvarjalnosti, ki jo je opazoval od malega – od maminega šivanja oblačil in dekorja za dom do iznajdljivosti, značilne za karibsko kulturo. Za Kerrona je moda postala hkrati nuja in ustvarjalni izhod. Njegova pot se je začela s preprostimi popravili šolskih uniform, kasneje pa so ga navdihovali skiciranje in pozni večeri ob Fashion TV, ko je sanjal, da bo nekoč sam postal oblikovalec. Ta vizija se je razvila v njegovo lastno znamko, zgrajeno na prepričanju, da si vsak posameznik zasluži globoko čustveno povezavo z oblačili, ki jih nosi – saj so od začetka do konca luksuz.
Njegova najnovejša kolekcija črpa navdih iz rekreacije in odpornosti, pri čemer denim uporablja kot metaforo za človeško moč. Tako kot je denim trpežen, a se lahko strga, se lahko tudi ljudje zlomijo, a se znova obnovijo – sešiti nazaj še močnejši kot prej. Njegovo sporočilo mladim oblikovalcem je preprosto: začnite z vprašanjem, zakaj oblikujete. Ko poznate svoj namen, ustvarjajte brez strahu, brez pravil, in zaupajte svoji edinstveni viziji.
LA HAVELI
La Haveli, ustanovljena aprila 2024 s strani sestričen Afreen in Asfiy, je družinska znamka, zakoreninjena v njuni južnoazijski dediščini in prežeta s teksaškim pridihom. Navdih sta našli v ženskah svoje družine – šiviljah, ki so iz ostankov blaga ustvarjale čudovita oblačila. Tako sta odraščali z globokim spoštovanjem do rokodelstva in izražalne moči mode. Ime znamke odraža njen duh: »La«, ženska oblika člena »the«, združena z »Haveli«, kar v urdujščini/hindijščini pomeni dvorec – simbol dediščine in doma. Zbirke nastajajo med Indijo in Teksasom, znamka pa premošča kulture ter ob tem slavi trajnost in tradicionalne tehnike izdelave oblačil.
Njuna najnovejša kolekcija, Mere Marzi (»moja volja«), ki bo debitirala na NYFW, pooseblja samorefleksijo in izbiro nekonvencionalnih poti – podobno kot je bila tudi njuna lastna pot zaupanja intuiciji namesto ustaljenim formulam. Z znamko La Haveli si Afreen in Asfiya želita navdihniti druge, da sprejmejo individualnost, spoštujejo kulturne korenine in pogumno stopijo v neznano.
LA PHAM
Pham Ngoc Anh, ustanoviteljica znamke La Pham, se je po skoraj dveh desetletjih študija in dela na področju okoljske kemije v Švici vrnila v Vietnam, da bi uresničila svojo strast do dediščine in trajnostnega oblikovanja. Kar se je leta 2016 začelo kot osebni projekt ponovnega povezovanja s tradicionalno kulturo, je zraslo v modno znamko, zasidrano v trajnosti, ohranjanju kulture in brezčasni eleganci. La Pham tesno sodeluje z obrtniki, uporablja naravne materiale, kot so svila, konoplja in vietnamski brokat, ter ustvarja minimalistična, a pomenljiva oblačila, ki se upirajo hitri modi in utelešajo tiho pripovedovanje zgodb.
Kolekcija Soi May Tac Lua (Nebesna tkanja) črpa navdih iz cesarske dediščine Hueja, saj združuje tradicionalno svilo s cianotipijo – ročnim postopkom tiskanja s sončno svetlobo, razvitim v sodelovanju z vizualnim umetnikom Pham Tuan Ngocom. Vsak kos je ročno izdelan, enkraten in obogaten z ročno tkanim brokatom ter naravnimi vlakni, kar združuje inovacijo in avtentičnost. S svojimi tekočimi silhuetami in trajnostno izdelavo La Pham še naprej postavlja vietnamsko modo kot globalno relevantno, hkrati pa globoko ukoreninjeno v kulturnem spominu.
LEAH STEINER
Leah Steiner, 26-letna samouka umetnica iz Atlante, si nikoli ni mislila, da bo ustanovila modno znamko. Pozno leta 2023 je po naključju odkrila tekstil, ko je staro jeans jakno spremenila v nosljivo umetnino. Ta trenutek je v njej zanetil strast – kupila je šivalni stroj, se sama naučila šivanja in kmalu ustvarila serijo jaken, okrašenih z ročno všitimi obrazi, od katerih je imel vsak svojo zapisano zgodbo. Za razliko od njenih temnejših slik so ti kosi delovali igrivo in živo ter so se z ljudmi povezali na način, ki je postal temelj njene lastne znamke Leah Steiner.
V jedru je znamka namenjena povezovanju – med ljudmi, svetom okoli njih in samim seboj. Navdihnjena s pareidolijo Leah dovoli, da jo vodi tkanina, pri čemer se obrazi intuitivno oblikujejo iz kosov denima in vsaki jakni dajejo svojo pripoved. Rezultat je umetnost, ki jo je mogoče nositi vsak dan, kot opomnik, da je življenje prekratko, da bi spregledali lepoto in pomen v detajlih.
LOU AYMÉ
Lou Aymé je francoska modna znamka, ustanovljena leta 2022 s strani samouke oblikovalke z večkulturno dediščino. Odraščala je v skromnih okoliščinah, svojo dolgoletno strast do stila pa je spremenila v poslanstvo po poti samoodkrivanja po svetu. Znamka združuje pariško eleganco z globalnimi vplivi ter ponuja ročno izdelane, omejene kose iz OEKO-TEX certificiranih tkanin in značilnih vezenin iz steklenih biserov. Z živahnimi kolekcijami, kot je Positivity, Lou Aymé slavi kulturno raznolikost, individualnost in joie de vivre – veselje do življenja – ter ljudi spodbuja, naj so drzni, avtentični in ponosni na svojo edinstvenost.
MAHOGANI COLLECTIONS
Mahogani Collections je znamka, posvečena ročno izdelanemu nakitu, ki v vsakdanji slog vnaša individualnost in izrazitost. Vsak kos – naj bo ogrlica, zapestnica ali uhani – združuje ustvarjalnost in kakovost, z materiali, kot so poldragi kamni, kristali Swarovski in mešani mediji, da ustvari prepoznaven estetski izraz.
Več kot le dodatki, Mahogani Collections uteleša umetnost in samoizražanje. Njihovi dizajni povzdignejo osebni slog z izraznimi kosi, ki močno odmevajo – bodisi s sijočo drznostjo bodisi z nežno eleganco – ter slavijo edinstveno osebnost vsakega nosilca.
MONZLAPUR
Monzlapur je uniseks modna znamka visoke mode, ki jo je leta 2015 ustanovila oblikovalka Mona Hamid. Ime združuje njen vzdevek »Monz« in francosko besedo lapure, kar pomeni »v svoji najčistejši obliki«. Rojena v Sudanu z arabsko-afriškimi koreninami Mona navdih črpa iz zapletenih tekstur in potiskov, ki odražajo njene kulturne korenine. Danes, s sedežem v Brooklynu, ustvarja unikatne modele, ki združujejo eksotične tkanine in nadrealistične potiske s sodobnimi urbanimi silhuetami.
Kolekcije Monzlapur vključujejo spolno fluidne srajce, večerno modo, svilene dodatke in omejene umetniške edicije. Vsak kos je več kot le oblačilo – je sredstvo samoizražanja in začetek pogovora. Znamka se aktivno povezuje s svojo publiko prek družbenih omrežij, kjer deli nove izdaje, promocije in navdihujoče videze ter tako predstavlja Monino vizijo mode kot umetnosti in osebnega pripovedovanja zgodb.
NANA GOTTI
Nana Gotti je luksuzna ženska znamka iz Züricha, ki jo je ustanovila Nagehan Dobler. Prepoznavna je po eleganci izdelave po naročilu, saj ponuja sodobne poročne obleke in večerno modo, ki poudarjata osebni izraz skozi prilagojeno prileganje in tiho sofisticiranost.
Vsak kos nastane v majhnih, skrbno premišljenih serijah – pogosto z uporabo trajnostnih praks in lokalno pridobljenih tkanin iz Turčije. Vsaka kreacija Nana Gotti združuje arhitekturno natančnost in drzno karizmo. Kolekcije, kot je »Fiery Saga«, predstavljajo tekoče silhuete v bogatih, čustveno nabitih tonih, medtem ko brezhibno zlitje couture tehnik in individualnosti vsako oblačilo spremeni v pravo izjavo.
NATHALIA TOLENTINO
Nathalia Tolentino je brazilska obrtniška znamka, znana po ročno izdelanih luksuznih torbah, ki slovijo po brezčasni estetiki in natančni izdelavi. Po več kot dveh desetletjih ustvarjalnega razvoja je znamka postala sinonim za avtentičnost, ženstvenost in obrtno odličnost.
Temelji na dizajnu po meri, ki se je začel kot tekstilni izdelki v času ustanoviteljičinega študija, nato pa prerasel v sofisticirano znamko, znano po združevanju praktičnosti in ženstvenega šarma. Njeni kosi so premišljeno oblikovani, združujejo funkcionalnost in eleganco – vizijo, ki navdušuje sodobne, modne ženske.
OISRÍ
Oisrí je newyorška modna znamka za ženske, ki sta jo ustanovili sestri Carleigh in Rachel, ki ju povezuje globoka ljubezen do mode in tesna vez, ukoreninjena v otroških izkušnjah. Ime »Oisrí« pomeni v galščini »ostriga« in simbolizira preobrazbo ter lepoto, podobno kot filozofija znamke – spreminjati vsakdanje trenutke v dragocene spomine. Njuni dizajni so močno zaznamovani z odraščanjem v New Jerseyju, življenjem v New Yorku in irsko dediščino. Njuno vodilo »The world is your Oisrí« izraža prepričanje v neskončne možnosti in samoopolnomočenje.
Oisrí ponuja široko paleto ženskih oblačil, vključno s kopalkami, perilom, udobnimi oblačili, nakitom in couture kosi. Vsaka kolekcija je skrbno zasnovana in izdelana v New Yorku, kar zagotavlja kakovost in avtentičnost.
OJALÁ
OJALÁ je etična modna znamka iz Los Angelesa, namenjena opolnomočenju popotnic, ki ne želijo sklepati kompromisov med slogom in funkcionalnostjo. Ustanovila jo je Natalie Ballad, iz osebnega iskanja elegantnih, a praktičnih potovalnih oblačil. Ker je bila razočarana nad pomanjkanjem vsestranskih možnosti, je ustvarila znamko, ki združuje modo in funkcionalnost ter ponuja kose, ki so hkrati šik in udobni.
Podpisni kos znamke je komplet Viajera, ki pooseblja to filozofijo. Gre za konvertibilno obleko z vgrajenimi kratkimi hlačami, odstranljivim vložkom modrčka, žepom za potni list in ujemajočim bolerom. Zasnovana za več načinov nošenja se lahko spremeni v mini obleko, midi obleko, obleko z dolgimi rokavi (mini ali midi) – popolna za sodobno popotnico. Izdelki OJALÁ so narejeni iz trajnostnih materialov, odpornih proti gubam, madežem in potu ter nudijo zaščito UPF 50, kar ženskam omogoča raziskovanje sveta brez kompromisov pri eleganci ali udobju.
PAULINA’S FRIENDS
Paulina Tsvetanova je umetnostna zgodovinarka, oblikovalka, avtorica in svetovna popotnica, ki je obiskala več kot 70 držav. Leta 2018 je ustanovila PAULINA’S FRIENDS, trajnostno avantgardno couture znamko, ki se je rodila iz otroških sanj in jo je navdihnil duh ustvarjalnosti in odpornosti njenih babic. Njena filozofija: »Vsak človek je edinstveno umetniško delo.«
Znamko opredeljujejo enotna velikost, unisex, brezsezonskost in nič odpadkov. Vsak kos je ročno izdelan iz couture ostankov, vintage in dediščinskih tkanin ter Paulininih lastnih potiskov. S tem, ko v ospredje postavlja resnične ljudi, PAULINA’S FRIENDS ruši stereotipe o lepoti, starosti, telesu in spolu ter modo dela bolj človeško in vključujočo.
Njene zadnje kolekcije – »Glamour«, »Epiphany« in »Taboo« – so debitirale na tednih mode v New Yorku, Milanu in Parizu kot potopitvene predstave. Združujejo modo, umetnost in duhovnost, da sprožijo dialog, slavijo raznolikost in navdihujejo preobrazbo. Za Paulino moda ni le oblačilo – je pripovedovanje zgodb in orodje za zdravljenje.
PHOTO-SYNTHESIS DESIGNS
Photo-Synthesis Designs, ki jo je ustanovila Martrecia Alleyne, je karibska modna znamka, ki združuje njene strasti do oblikovanja, fotografije in potovanj. Rojena v Trinidadu in Tobagu z barbadoškimi koreninami je Martrecia svojo prvo fotografijo spremenila v blago za ikonično obleko Bucco Boats Gown. Od takrat je znamka prerasla v regionalno ime, ki danes ustvarja večerne obleke, resort oblačila, kopalke in dodatke, navdihnjene s krajinami Trinidada in Tobaga, Barbadosa, Jamajke, Antigve, Arube in drugih.
Vsak kos slavi karibsko lepoto, kulturo in enotnost, saj fotografijo spreminja v nosljivo umetnost. Za Martrecio je moda pripoved – omogoča ljudem, da s seboj nosijo košček »doma« ali priljubljene destinacije, kjerkoli že so. Njen nasvet mladim oblikovalcem: začnite, še preden se počutite pripravljeni, sprejmite povratne informacije in ostanite zvesti svoji izvirnosti in avtentičnosti.
PRIM & PROPER
Don Vida, ustanovitelj znamke Prim & Proper, je svojo znamko zgradil na prepričanju, da morajo oblačila ljudi opolnomočiti pri doseganju njihovih ciljev. Navdih je črpal iz družinske filozofije: »Biti reven ne pomeni, da moraš videti reven,« ter pod mentorstvom prvega mojstra krojača, gospoda Clevelanda, začel šivati že pri 13 letih. Kar se je začelo kot obrt popravil po odpustitvi iz krojaške delavnice, je preraslo v znamko, zasidrano v obrt, skromnost in samouresničitev. Z modelom izdelave po naročilu Prim & Proper zmanjšuje odpadke, hkrati pa zagotavlja, da je vsak kos skrbno prilagojen posameznemu naročniku – rezultat so dostopni, a prefinjeni dizajni.
Njegova najnovejša kolekcija, navdihnjena s temo samoljubezni, odraža odpornost in namen, ki ju je ponovno odkril med pandemijo. Zgrajena okoli drznosti rumene – nenavadne, a močne barve v moški modi – kolekcija izziva tradicionalne meje, a hkrati ohranja moško eleganco. Za Dona Prim & Proper pomeni več kot le modo; gre za ustvarjanje oblačil, vrednih naložbe, ter učenje prihodnjih oblikovalcev, naj zaupajo svoji obrti, cenijo svoje delo in sprejmejo tako zmage kot poraze, ki pridejo z gradnjo znamke.
REDXRB
RED by Rebecca Bolland je ameriška modna znamka, zasidrana v ljubezni, dediščini in predanosti, ustvarjena z namenom utelešanja opolnomočenja in svobode izražanja. Navdihnjena s časovno brezčasnimi silhuetami in zgodovino Rebecca ženskost na novo definira s pomočjo drznih barv, edinstvenih detajlov ter globoke zaveze rokodelski spretnosti in osebnemu prileganju.
Njena vizija presega oblikovanje, saj prepleta trajnost, dolgotrajnost in umetniškost. Vsak kos pri REDxRB slavi individualnost in odpornost ter uresničuje Rebeccino poslanstvo širjenja ljubezni, samozavesti in spodbude skozi modo.
ROYAL MELANIN CLOTHING
Royal Melanin je urbana “lifestyle” modna znamka, ki ponuja dovršeno, a dostopno ulično modo za moške, ženske in otroke. Njihove kolekcije poudarjajo »edgy simplicity« – sodobne, visokokakovostne osnovne kose, zasnovane za udobje in vsestranskost, bodisi v mestu, na sestanku ali doma.
Ponudba vključuje modne puloverje, trenirke in majice v drznih, privlačnih barvnih kombinacijah, pogosto obogatene z detajli, kot so kristalni dodatki ali potiskane vrvice. S svojo oblikovalsko filozofijo, ki uravnoteža udobje s samozavestjo, Royal Melanin ustvarja ulično modo, ki je hkrati lahkotna za nošenje in stilsko prepričljiva.
RUKO B
Ruko B je newyorška modna znamka, kjer se trajnost sreča z razkošjem. Ustanovljena leta 2017, ustvarja trpežna, visokokakovostna oblačila in dodatke, v celoti izdelane v ZDA. Vsak kos je zasnovan za dolgo življenjsko dobo, s poudarkom na natančni obdelavi in skrbno izbranih materialih. Vse, od oblačil do usnjenih izdelkov, odraža zavezanost znamke k trajnosti, podkrepljeno s 5-letno garancijo na zadrge, šive in gumbe.
Zasnovana za sodobne, ozaveščene potrošnike, Ruko B ponuja brezčasne, vsestranske kose, ki brezhibno združujejo slog, praktičnost in trajnost. Z združevanjem razkošja, vzdržljivosti in odgovornosti znamka spodbuja mlade profesionalce, da vlagajo v garderobne osnove, ki so enako premišljene kot modne.
SADIE JAMES HAT CO
Sadie James je luksuzna blagovna znamka klobukov, ki jo je ustanovila oblikovalka Chelsea Edmonds, iz njene življenjske ljubezni do klobučarstva ter strasti do individualnosti in zapuščine. Po študiju pri enem izmed najbolj cenjenih klobučarskih mojstrov je Chelsea leta 2020 lansirala Sadie James, s čimer je svoje sanje spremenila v znamko, posvečeno rokodelstvu, avtentičnosti in brezčasnemu slogu. Vsak kos je ročno izdelan kot stvaritev dediščinske kakovosti – drzen, edinstven in zasnovan tako, da ujame duha ter zgodbo svojega nosilca. Od unikatnih kavbojskih silhuet do izrazitih širokokrajnatih modelov si je znamka pridobila priznanje med modnimi navdušenci, zbiratelji in zvezdniki po vsem svetu.
V središču Chelseinega dela je filozofija odpornosti in pripovedovanja zgodb. Njena zadnja kolekcija, navdihnjena z biserno mamo, odraža teme moči, prenove in lepote, ki se rodi iz stiske – etos, ki definira znamko prav tako kot njene dizajne. Klobuki Sadie James so več kot dodatki; so simboli samozavesti in ustvarjalnosti, ki spodbujajo vsakega posameznika, da s ponosom nosi svojo življenjsko pot. Chelseino sporočilo mladim oblikovalcem je preprosto, a močno: izzivi vas ne definirajo – definirajo vas vztrajnost, strast in vera v svojo vizijo.
SAZÓN
Sazón je modna znamka iz Portorika z misijo počastiti in opolnomočiti latinsko identiteto skozi slog. Zasidrana v praznovanju kulture znamka sprejema bogato dediščino svoje skupnosti ter ustvarja oblačila, ki izražajo osebni ponos in brezkompromisno avtentičnost. Kolekcije, izdelane v Portoriku, utelešajo tako tradicijo kot sodobnost ter spodbujajo nosilce, da skozi modo pripovedujejo svojo zgodbo.
V svojem bistvu želi Sazón krepiti latino identiteto in samoizražanje. Z združevanjem kulturne simbolike in sodobnega oblikovanja znamka ustvarja oblačila, ki niso zgolj moda, ampak izjave. S svojo vključujočo vizijo in predanostjo obrtniški izdelavi Somos Sazón ponuja modo, ki povezuje in povzdiguje ter v vsak šiv vpisuje dediščino.
SPARKLE BY KAREN CHAN
Sparkle by Karen Chan je živahna modna znamka, ki tradicionalni kitajski slog ponovno zamišlja za sodoben svet. Ustanovila jo je Karen Chan – oblikovalka, kreativna direktorica in pripovedovalka kulture. Znamka je prepoznana po svojem značilnem »New HK-Chinese Style«, ki združuje brezčasno eleganco qipao obleke s sodobnimi zahodnimi elementi. Ob globokem spoštovanju dediščine Sparkle sodeluje z mojstri nesnovne kulturne dediščine pri ustvarjanju ročno izdelanih mojstrovin – od modernih qipao oblek in Tang jaken do couture mode in zapletenih cvetličnih gumbov.
Navdihnjena z Kareninimi izkušnjami iz mest, kot so San Francisco, Seattle, New York in Vancouver, znamka odraža brezhibno zlitje Vzhoda in Zahoda. Prepoznavna je tudi po inovativnih sodelovanjih z muzeji in umetniki, saj ustvarja kolekcije, ki presegajo modo in slavijo hongkonško kulturno zgodbo na svetovnem prizorišču.
TOO FLAME
Seseley Paige je oblikovalka, ki stoji za znamko Too Flame, rojeno iz njene strasti do brezčasne mode, pripovedovanja zgodb in preobrazbe. Začela je z Etsy trgovino, kjer je prodajala vintage oblačila, a kmalu spoznala, da želi ustvarjati, ne le preprodajati. Ob podpori svoje pesniške izkušnje in očaranosti nad tekstili z zgodovino je začela ponovno zamišljati oblačila kot sodobne, konceptualne kose. S starim šivalnim strojem Brother kot prvim orodjem je zgradila Too Flame na načelih dvojnosti in trajnosti – mehkoba in ostrina, ustvarjanje in uničenje, lepota in nevarnost. Za Paige je moda ritual, oklep in samoizražanje hkrati.
V prihodnost Paige vidi Too Flame kot več kot znamko – kot gibanje za trajnostno obrt in avtentičnost v modi. Mlade oblikovalce spodbuja, naj ostanejo zvesti svoji viziji, naj bodo iznajdljivi in naj oblikujejo kose, ki bi si jih sami želeli nositi. Zanjo izvirnost ne pomeni sledenja trendom, temveč ustvarjanje oblačil, ki odražajo identiteto, opolnomočijo individualnost in nosijo zgodbe naprej.
UNDERTOP
Juliana Mansur je ustanoviteljica, direktorica in kreativna vodja znamke UNDERTOP, ki se specializira za bodije in jo je zgradila iz nič. Pred devetimi leti je znamko lansirala na Instagramu brez enega samega sledilca, gnana z željo ustvarjati kose, ki presegajo oblačila – kose, ki ženskam dajejo občutek lepote, moči in samozavesti. Že v enem letu je njena vizija dosegla New York Fashion Week, danes pa ima UNDERTOP svojo trgovino v enem najbolj prestižnih nakupovalnih središč v Braziliji.
Kot pionirka v segmentu bodijev Juliana pozicionira UNDERTOP kot več kot le modo – kot znamko, ki govori o preobrazbi in samospoštovanju. Navdihnjena z ženskimi zgodbami in močjo ženskosti, ustvarja kose, ki prebujajo notranjo moč in lepoto. Njen nasvet mladim modnim podjetnikom je preprost, a močan: nikoli ne obupajte.
UNTITLED
Stephanie O'Connor, ustanoviteljica znamke Untitled, je svojo ustvarjalno pot začela kot slikarka, formalno izšolana v likovni umetnosti, fotografiji, slikarstvu in grafiki. Prvi stik s tekstilom je imela, ko je fragmente svojih starih slik všila v tapiserije podobne pregrinjalom, kar je kasneje preraslo v izdelavo oblek. Na modo gleda z očmi kiparke – vsak kos dojema kot tridimenzionalno umetnino, kjer združuje svojo likovno podlago z izraznimi možnostmi visoke mode.
Danes Untitled stoji kot prostor, kjer se brišejo meje med slikarstvom, kiparstvom in modo. Namesto da bi modo obravnavala zgolj kot komercialno dejavnost, jo Stephanie razume kot stalno raziskovanje procesa in materiala. Vsaka kolekcija postane samostojen koncept, ki izziva konvencionalne predstave o tem, kaj naj bi modna znamka bila, ter oblačila ponuja kot nadaljevanje svoje umetniške prakse.
VAIDA
VAIDA je luksuzna modna hiša, ki jo opredeljuje brezčasna prefinjenost in premišljen dizajn. Znamka brezhibno združuje evropsko rokodelstvo z modernim minimalizmom ter ustvarja kose, ki so hkrati enostavni za nošenje in nedvoumno ikonični. Za New York Fashion Week 2025 je VAIDA predstavila kolekcijo Eternal Classic Elegance – poklon čistim linijam, gracioznim silhuetam in trajni lepoti. Kolekcija slavi moč preprostosti in tihe samozavesti, ki jo navdihuje, vsak kos pa odraža zavezanost znamke eleganci, ki presega minljive trende in časti umetnost dovršene mode.
VANIELO
Liana Usten je svojo ljubezen do oblikovanja odkrila že v otroštvu, ko je sestavljala videze in eksperimentirala z materiali – strast, ki jo je kasneje pripeljala do študija modnega oblikovanja na uglednem Fashion Institute of Technology, kjer so se izobraževali tudi Michael Kors in Norma Kamali. Po izpopolnjevanju pri več priznanih modnih hišah je ustanovila Vanielo, znamko, ki jo zaznamujejo sproščena eleganca in sodobno udobje. Navdih so ji dali leta stiliranja drugih ter spodbude občudovalcev njenega osebnega sloga, zato se je odločila ustvariti oblačila, ki so osebna in opolnomočujoča.
Njena kolekcija iz lanu za Vanielo uteleša to vizijo, saj združuje sproščeno razkošje z vsestranskostjo. Izdelani iz zračnega, visokokakovostnega lanu se kosi brez težav prilagajajo – od bruncha do potovanja in večernega izhoda – ponujajoč slog brez žrtvovanja udobja. Sporočilo znamke je jasno: moda mora hkrati spodbujati samozavest in lahkotnost, omogočati posamezniku, da izgleda urejeno, a se počuti povsem domače v tem, kar nosi.
VIATOR FELIS
Shawn Lin, ustanovitelj znamke Viator Felis, je svojo kariero začel kot oblikovalec na Japonskem, kjer je sodeloval pri pomembnih projektih, vključno z izdelavo unikatnih kosov za člane japonske kraljeve družine. Te zgodnje izkušnje so mu vlile disciplino v rokodelstvu in globoko spoštovanje do sodobnega luksuza. Navdih črpa iz subkultur, kot so skejtanje, motociklistična kultura in ulični slog – pa tudi iz mehkejših, bolj domiselnih virov, kot so podobe iz filmov Studia Ghibli. Tako je razvil edinstven ustvarjalni jezik. Viator Felis se je rodil iz njegove vizije združevanja na videz nasprotujočih si estetik – robustne in prefinjene, drzne in igrive – v dizajne, ki poosebljajo tako mojstrstvo kot kulturni izraz.
Kolekcija Duality uteleša to filozofijo. Pod vplivom ulične kulture in vojaških detajlov kosi ustvarjajo ravnovesje med močjo in nežnostjo, uporom in eleganco, moškostjo in ženskostjo. Prefinjene tkanine in romantična barvna paleta grobe silhuete preoblikujejo v nekaj presenetljivo nežnega in svobodnega. Sporočilo znamke je preprosto: identiteta je večplastna in kompleksna, moda pa bi morala posameznikom pomagati, da sprejmejo vse svoje plati. Vsak kos pri Viator Felis dokazuje, da nasprotja ne samo sobivajo, temveč ustvarjajo bogatejšo, avtentičnejšo obliko samoizražanja.
VICKĀY
VICKĀY je modna znamka s sedežem v Atenah, ki brezhibno združuje sproščeno couture estetiko z moderno eleganco. Ustanovljena s strani vizionarske oblikovalke je VICKĀY prepoznana po inovativnih dizajnih in zavezanosti kakovostni izdelavi.
Znamka je znana po tem, da premika meje mode in očara občinstvo s svojo edinstveno estetiko ter pozornostjo do detajlov. VICKĀY nenehno širi svojo prisotnost prek spletnih platform in družbenih omrežij ter vabi modne navdušence, da raziščejo njene prepoznavne kolekcije.