DVB, Stella, YSL, Natalia, Gucci

30. 11. 2009

Kratke novice iz sveta mode.

Naslednje poletje bodo ljubiteljice znamke DVB zopet lahko posegle po najljubšem kosu. Kolekcija kavbojk Victorie Beckham bo vsebovala super-skinny model, ki spominja na legice, prevladovali pa bodo sveži in modri toni.

Čeprav je šele pred kratkim obelodanila, da ustvarja oblačila za naše najmlajše, pa je Stella McCartney poprijela že za naslednji izziv. Za modno hišo Gap je oblikovala majico za Gap (PRODUCT) RED, ki predstavlja del globalne kampanje v boju proti AIDS-u. Stella T bo na voljo za 28 dolarjev na Gapovi spletni stran, denar od izkupička pa gre direktno v fond za borbo proti omenjeni spolni bolezni.

Življenjski partner nesmrtnega Yvesa Sainta Laurenta Pierre Bergé je napisal knjigo z naslovom Pisma Yvesu. Delo, ki ga je napisal šest mesecev po smrti velikega oblikovalca, bo na voljo od februarja 2010.

Ena izmed trenutno bolj zasedenih manekenk je Natalia Vodianova. Rusko manekenko so za obraz spomladanskih kampanij izbrali pri modnih hišah Yves Saint Laurent, Givenchy, Stella McCartney, Guerlain, Etam lingerie ter za parfum znamke Calvin Klein.

Medtem pa naj bi se pri Pradi za odločili za osemnajstletno Raso Zukauskaite.

Guccio in Alessandro Gucci, pravnuka ustanovitelja italijanske modne hiše Gucci, bosta ustvarila spomladansko kolekcijo torbic, imenovano To Be G.