DIOR - 30 let ustvarjanja

Tyen, vsestranski umetnik, fotograf in kreativni direktor make-upa pri Diorju, je praznoval častitljivih 30 let ustvarjanja za to prestižno modno hišo. V čast tega dogodka so v kultnem pariškem muzeju Palais de Tokyo pripravili razstavo njegovih najlepših fotografij.

DIOR - 30 let ustvarjanja - Foto: Fotografija promocijsko gradivo

Od pariške opere do modnih časopisov

Tyen je bil rojen v Hanoju v Vietnamu. S 16 leti se je preselil v Pariz, da bi postal notranji obliko­valec, a je namesto tega postal vodja vizažistov pariškega opernega ansambla, kjer je potem delal šest let. Prav tu je spoznal številne fotografe, ki so mu predstavili svet modnega časopisja oziroma revij. Njegova ostra umetniška vizija, edinstveno delo z barvami in talent za ličenje so ga odvedli v ZDA, kjer je sodeloval z vodilnimi modnimi revijami, kot so ameriški Vogue, Vanity Fair, Harper’s Bazaar. Očaran nad vlogo svetlobe, katere moč in izraznost sta se odslikavali v delih slavnih fotografov, s katerimi je pri omenjenih revijah sodeloval (Richard Avedon, Irving Penn, Arthur Elgort), se je Tyen strastno zaljubil v alkimi­jo svetlobe in barv.

Od mode do ustvarjanja Diorjevih ličil

Ko so ga 1980 povabili k Diorju, da bi postal kreativni direktor make-upa, je stopil tudi za fotoaparat in ustvaril reklamne kampanje, ki so risale in pripovedovale čudovite zgodbe o ženskah. Kot mojster in umetnik podob je ujel in poudaril lepoto vsakega modela, med katerimi so bili tudi Naomi Campbell, Linda Evangelista, Helena Christensen, Tatjana Patitz, Christie Turlington, Milla Jovovich, Iman, Carla Bruni, Marcus Schenkenberg, Greg Hansen in seveda Monica Bellucci, najnovejša ikona modne hiše. Ustvaril pa je tudi kar nekaj odmevnih reklamnih kampanj za velike modne hiše, kot so Versace, Lacroix, Montana, Valentino in Ferré.

Med Tyenovimi najnovejšimi stvaritvami za Dior lahko najdete električno modro maskaro, fotoobčutljivo senčilo, črtalo in lak za nohte, ki so vidni le pod črno svetlobo.

Petra Windschnurer

Elle, december 2009

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Najbolj brano

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri