Modna znamka Armani je za obraz (oziroma telo) nove oglasne kampanje spodnjega perila izbrala nikogar drugega kot slavnega Davida Beckhama.
Priljubljeni nogometaš in mož Victorie Beckham naj bi podpisal 20 milijonov dolarjev vredno triletno pogodbo, ki pa je le ena v vrsti njegovih oglasnih podvigov, saj ima zvezdnik dogovore tudi s podjetji Adidas, Motorola, Pepsi in Coty.
Kampanja bo Veliko Britanijo obiskala šele marca, trgovine Selfridges pa so v Londonu že opazile 50-odstotno povečanje prodaje belih Armanijevih boksaric, medtem ko je celotna kolekcija zabeležila 30-odstotni poskok.
Še ne veste, kaj bi dragemu postavile pod novoletno jelko? Morda bo dotik Davida Beckhama pravi zanj . . in za vas.
Fotografija RedDot
Novo na Metroplay: "Ni uspeha brez trdega dela." | Maja Štamol Droljc