Anastasia Fedorova, ustanoviteljica znamke Cover, je ustanovila svojo blagovno znamko s sedežem v Kijevu, ki je v lasti žensk, da bi se zoperstavila industriji hitre mode. S poudarjanjem trajnosti, brezčasnega dizajna in odgovorne potrošnje je Cover znan po svojih ikoničnih kosih, kot je najbolje prodajana tridelna obleka Flagman, ki prikazuje kakovost, dolgo življenjsko dobo in stile, ki vključujejo spol in podirajo tradicionalne modne meje. Cover, ki ga je navdihnila Anastasijina vizija združiti inteligenco in čutnost v modi, ponuja elegantne in prefinjene kose, ki posameznikom dajejo moč, da izrazijo svoj pristni jaz. Njena zadnja kolekcija poudarja individualnost, nekonformizem in trajnost, zaradi česar je vsak kos izraz osebnega sloga. Anastasia svetuje ambicioznim oblikovalcem, naj ostanejo zvesti svoji viziji, delajo dosledne korake naprej in na izzive gledajo kot na priložnosti za rast.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču