Kolekcija poudarja lahkotnost in gibanje ter zelo zabavne modne dodatke.
Virginie Viard je od leta 2019, ko je prvič prevzela krmilo pri Chanelu, tiho slavila zveste oboževalce zgodovinske francoske blagovne znamke z oblikovanjem okusnih, elegantnih in namenskih oblačil, ki so namenjena popolnemu uživanju v svetu. V tej sezoni je v ospredje postavila predvsem enega dolgoletnega partnerja hiše: Kristen Stewart. Na Chanelovi reviji za pomlad/poletje 2023 je Stewartova, prikazana skupaj s posnetki iz filma Alaina Resnaisa "Lansko leto v Marienbadu", služila kot kulisa za dogodek v pariškem Grand Palais Éphémère.
"Ne glede na to, ali gre za njo [Stewartovo] ali za druge ženske, ki jih oblačim, moram imeti občutek, da so jim oblačila všeč," je Viard povedala v opombah k reviji. "Toda od ljudi, ki me obdajajo, je ona najbližje Gabrielle Chanel, vsaj po moji predstavi o njej. Razume Chanel, njegova oblačila. In z njo postane še bolj sodobna. Ta kolekcija je tudi njena."
Stewartova, ki je na reviji sedela v prvi vrsti, je natančno pokazala, kaj vključuje njena estetika, saj je črtast pulover kombinirala s krilom iz tvida in škornji - sodobno in, upamo si trditi, prizemljeno podobo ene od najbolj zaželenih luksuznih blagovnih znamk na svetu.
Viardova se je poklonila Stewartovi in oblikovala linijo, ki je hkrati prefinjena in igriva. Medtem ko so se iz prejšnje sezone prenesli poudarki tvida, je poudarek na kratkih robovih in sproščenih kosih. Barvna paleta je bila večinoma enobarvna, z nekaj pridihi rožnate, mornarsko modre in s prelivi svetleče zlate barve. A naj navidezna preprostost ne vzbuja vtisa, da so ta oblačila podcenjena; namesto tega mešane teksture in večplastni dodatki puščajo nevsiljiv, a kompleksen vtis - to nikakor ni minimalistično oblačenje.
Odkar je leta 2016 postala ambasadorka znamke, se je Stewartova po rdečih preprogah sprehodila v neštetih Chanelovih oblačilih, vendar se pogosto odloči za nepričakovano, saj klasične obleke zamenja za drobne kratke hlače ali pajace. V tej sezoni se zrcalijo njena lahkotna čutnost, zato so poudarki na bleščicah in prosojnosti ter različnih teksturah namenjeni različnim interpretacijam na temo privlačnosti - in vseh načinov, kako se ta lahko pojavi v načinu oblačenja.
Tudi pri obutvi je Viard ohranila precej praktično noto. Znano je, da je Stewartova na rdeči preprogi hitro opustila pete in jih zamenjala za udobnejše mokasine in superge (ali pa se po preprogi sprehodila bosa). Čeprav v kolekciji niso v celoti zastopani le ploski čevlji, so pete nizke in praktične.
Medtem ko je bila obutev osredotočena na udobje (z bleščečim pridihom), so bile torbice v tej sezoni povsem zabavne - miniaturne, posute z bleščicami in posute z motivi srčkov (trend, ki se je v tej sezoni pojavil že nekajkrat). Tako kot pri usnjenih rokavicah brez prstov, visokih do komolcev, in ogrlicah je rezultat malo sladek in malo pankerski. Viardova pravi: "Všeč mi je, ko se stvari mešajo."
V dobi, ko se nova generacija Chanelovih nosilk bolj približuje Stewartovi kot svojim babicam z usklajenimi kompleti oblek in nogavic, je malo mešanja dobra stvar.
V nadaljevanju si oglejte več iz kolekcije, spodaj pa si oglejte celotno revijo.
Fotografije: Promocijsko gradivo
Preberite še: Nenaličena Mojca Mavec blestela v obleki s pikami
Priporočamo tudi: 44-letna monaška princesa Charlene si je drznila obleči prosojno obleko in poskrbela za senzacijo
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem