Tvid je beseda, ki odmeva kot simbol, himna, večna koda CHANEL. Kampanja za kolekcijo Métiers d'art 2023/24, ki jo je posnel Mikael Jansson, je živa pop interpretacija besede, ki obuja duh predstave, predstavljene v Manchestru: šestdeseta leta prejšnjega stoletja, glasbena energija in eleganca, prežeta s pridihom navihanosti.
Kampanjo sestavljajo črno-beli in barvni diptihi z manekenkami Lulu Tenney, Loli-Bahia in Alaato Jazyper, od katerih vsaka uteleša sodobno, radostno ženstvenost. Chanelova privlačnost je kot tableau vivant, saj črna in bela poudarjata grafične linije oblek, plaščev in suknjičev, ki jih dopolnjujejo kape iz tvida klobučarja in modista Maison Michel ter kamelije Lemariéja.
Barvna paleta prikazuje širok spekter potenciala tvida: od živahnega zelenega pletenega in s kroketom obrobljenega suknjiča, ki se nosi z ikonično torbo 11.12, do lila suknjiča s svilenimi manšetami in oranžnega plašča z ujemajočo se torbico.
Obleka iz tvida je v stalnem stanju ponovnega odkrivanja. Ta kampanja poudarja nenehni pogovor med Virginie Viard in Métiers d'art, ki se ujema z navdihi studia House's Creation v proslavljanju zgodovinskega modnega znanja, izdelave in drzne ženstvenosti.
Fotografije: Mikael Jansson
Preberite še: Tako šik so, da si je kupila kar dva v različnih barvah: Kraljica Letizia v kombinaciji, ki se poda celo belim supergam
Priporočamo tudi: Med največje poletne hite se vrača ta preprosta obutev, ki smo jo že nosili čisto vsi
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc