Chanelova modna revija je bila uprizorjena pod obokom palače Grand Palais in je vabila k osvoboditvi od družbenih pričakovanj.
Štiri leta po zadnji reviji se je modna hiša Chanel vrnila v Grand Palais, kjer je na zadnji dan pariškega tedna mode pripravila revijo za pomlad in poletje 2025.
Preberite še:
- Trend, ki smo ga imeli za staromodnega, bomo jeseni videli povsod: Vrača se stil, ki smo ga oboževali pred 15 leti
- Pozabite ne rjave stajlinge, Brigitte Macron v monokromatskem videzu potrjuje svoj najljubši jesenski videz
Chanel se je na pariškem tednu mode pomlad poletje 2025 vrnil v Grand Palais, katerega glavni vhod je poimenovan po ustanovitelju modne hiše. Znamka in lokacija imata dolgo zgodovino: Chanel je tu od leta 2005 organiziral več svojih modnih revij, Grand Palais pa je tudi deležen Chanelovega pokroviteljstva.
Letošnja modna revija je bila zasnovana okoli osrednjega elementa: odprte ptičje kletke, ki spominja na znameniti kratki film Jean-Paula Gouda L'Oiseau de paradis (ali L'Esprit de Chanel), v katerem Vanessa Paradis igra kanarčka Coco Chanel za zdaj že legendarni parfum Coco. Vanessa Paradis, ki je od takrat Chanelova muza, je bila na reviji prisotna tudi v prvi vrsti in je nosila cvetlično silhueto.
Čeprav je bil Chanel po odhodu Virginie Viard junija brez kreativnega direktorja, je s kolekcijo, ki jo je zasnoval kreativni oddelek znamke (ta je zasnoval tudi prejšnjo kolekcijo visoke mode, predstavljeno junija v Operi Garnier), ponovno nastopil. Gibanje je osrednji element te kolekcije. Chanelova ženska lebdi v 76 lahkih in zračnih silhuetah: "Kolekcija služi ideji in se v ta namen poklanja ženskam, ki so se, tako kot Gabrielle Chanel, osvobodile družbene vizije o njih," je zapisano v opombah k reviji.
To so ženske, ki so utirale pot drugim in so tukaj predstavljene v letalskih jaknah, oblekah, krojenih uniformah in kompletih. To so tudi ženske iz divjih dvajsetih, ki so bolj kot kdaj koli prej prispevale k emancipaciji žensk v prejšnjem stoletju in katerih del je bila tudi Gabrielle Chanel. Tako Chanel daje izjavo vsem tistim, ki so pomagale spreminjati družbo in ki še vedno oblikujejo njegovo zgodovino in kolekcije, pa tudi svojim dolgoletnim muzam, kot sta modela Natasha Poly in Mariacarla Boscono.
Mala črna obleka, ki je neločljivo povezana z zgodovino hiše (in prispevkom k osvoboditvi žensk), je za to priložnost predstavljena kot čutna, v igri prosojnih tkanin ali neokrinolin. Tvid je v pastelnih odtenkih, medtem ko šifonski plaščki dajejo silhueti novo dimenzijo v minimalističnih različicah, sublimiranih z barvnim perjem.
Ptice so v tej kolekciji sodelovale na različne načine: silhuete so poudarjene s srebrnimi pasovi iz perja, medtem ko so dolge obleke in plapolajoče pelerine oblečene v barvno perje. Modeli so kot v baletu, ki ga je prekinila široka barvna paleta, ki spominja na Chanelove kode in mehkobo poletne sezone, poleteli po hodniku Grand Palais.
Vrhunec revije je bil nastop Rileuy Keough, prijateljice modne hiše in hčerke Lise Marie Presley, ki je predstavila svojo izvedbo Princeove pesmi When Doves Cry. Modna hiša nam je tako podarila brezčasen trenutek za praznovanje te zgodovinske združitve.
Novo na Metroplay: “To ni starost, to je zrelost” | LADEJA GODINA KOŠIR, ELLE ZELENO 2024