C & A predstavil kolekcijo jesen-zima

15. 9. 2015
Deli

Prejšnji četrtek nam je v prijetnem vzdušju Ljubljanskega gradu svojo jesensko-zimsko kolekcijo predstavila modna znamka C & A, kjer sta povabljene pozdravili Jasmina Marš, PR in Event Coordinator C & A, ter Saša Lenič, direktorica C & A Slovenija.

Velik poudarek kolekcije je na džinsu, brezčasnem trendu, ki je postal nepogrešljiv v naših omarah. C & A nam v kolekciji The Denim ponuja kavbojke za vse postave, različnih krojev in videzov džinsa. V njihovih kavbojkah dekleta nismo samo videti dobro, temveč se tudi odlično počutimo.

Letošnjo jesen pa ne bo šlo tudi brez sive barve, ki je pravzaprav nova črna. Kolekcijo so pri C & A poimenovali kar Different shades of grey in tako lahko najdete sivo v vseh mogočih odtenkih, oblikah in materialih. Bistvo kolekcije je v poigravanju s sivo od glave do pet, plastenju oblačil ter kombiniranju različnih tekstur.

Pojavlja se tudi ogromno toplih, mehkih ter predimenzioniranih pletenin in pončev, ki so ključni kosi sezone. Njihov moto je "ovijte se", kar nam govorita tudi imeni kolekcij, Cosy wraps in Cocooning. V kolekcijah najdemo odtenke črno-bele, temno zelene, modre inbarve burgundca. Vse te odtenke prav tako najdemo na velikem številu modnih dodatkov, torbic, rokavic, šalov in klobukov.

Navdušila nas je tudi kolekcija Clockhouse, ki je pravzaprav podznamka C & A in je namenjena predvsem mladim, njen navdih pa so devetdeseta leta. Kolekcija je mešanica mladostne, trendne mode, v kateri je čutiti pridih elegance, vendar še vedno ostaja na nivoju mladostnih in svežih stiliranj.

Moška kolekcija v jesenskih trendih ponuja kombiniranje klasičnega stila z elementi športnega, kar nam pove ime kolekcije, Formal meets sportswear.

V prijetnem ambientu in ob okusnih prigrizkih smo si torej ogledali in hkrati tudi otipali oblačila vseh jesensko-zimskih kolekcij 2015, ki so navdušile številne modne navdušence, novinarje ter znane medijske obraze.

Preberite več na Cosmopolitan.si

Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci