Anna je leta 2015 ustanovila znamko ANNAFOXY, ko je pustila pravniško kariero in sledila svoji strasti do oblikovanja. Ker je bila razočarana nad pomanjkanjem elegantnih, a cenovno dostopnih luksuznih oblačil, se je odločila ustvariti blagovno znamko, ki bi zagotavljala visokokakovostno modo po dostopnih cenah. ANNAFOXY je hitro postala prepoznavna v Ukrajini in sosednjih državah, do leta 2023 pa se je razširila na mednarodno raven in odprla prodajno pisarno v Avstriji. Blagovna znamka je zasnovana za sodobno žensko, ki brez težav usklajuje več vlog - bodisi kot profesionalka, žena, mati ali športnica -, pri tem pa izžareva samozavest in prefinjenost.
Za Anno je moda oblika umetnosti, njene ustvarjalne ideje pa se naravno prelivajo v njene modele. Ambiciozne podjetnike spodbuja, naj ostanejo predani, potrpežljivi in delavni, saj gradnja blagovne znamke zahteva čas in vztrajnost. Svetuje jim, naj se brez pomislekov in dvomov podajo naprej s strastjo kot gonilno silo.
Novo na Metroplay: "Zdravo prehrano definirajo temeljni principi, ki veljajo za vse nas" | Mario Sambolec