V zadnjih nekaj sezonah priljubljenost blagovne znamke Miu Miu dosega neverjetne razsežnosti. Tako pri prodajnih rezultatih kot tudi pri komunikaciji in posebnih projektih je Miu Miu postala ena izmed najbolj zaželenih luksuznih modnih hiš. Po Lystovem indeksu "Hottest Brands" je bila Miu Miu v prvem in tretjem četrtletju 2024 na prvem mestu, kar potrjuje njen globalni vpliv in trajnostni uspeh. Kaj je torej skrivnost njenega izjemnega vzpona?
Sodobna nostalgija kot formula uspeha
Miuccia Prada ima izjemno sposobnost zaznavanja aktualnih modnih impulzov, ki jih filtrira skozi prizmo nostalgije. Njene kolekcije pogosto odmevajo v estetiki zgodnjih 2000-ih, obdobja, ki se ga milenijci spominjajo z nostalgijo, za generacijo Z pa predstavlja vintage estetiko. To je bilo jasno vidno tudi v kolekcijah za jesen-zimo 2024 in pomlad-poletje 2025, kjer se je na pisti znašla izjemno raznolika zasedba modelov. Ob boku supermodelov, kot so Gigi Hadid, Vittoria Ceretti in Cara Delevingne, sta blesteli tudi 60-letni igralki Kristin Scott Thomas in Angela Molina. Na reviji za jesen-zimo 2024 je publiko presenetila celo 70-letna upokojena zdravnica in južnokorejska influencerka Qin Huilan, katere prisotnost je na družbnih omrežjih postala viralna.
Znamka nadaljuje z razbijanjem konvencionalnih delitev in promovira brezspolnost. Čeprav Miu Miu uradno ne ponuja moške linije, se na modnih brveh pojavljajo moški modeli, ki nosijo nevtralne kose. Eden od vrhuncev zadnje revije pa je bil modni debi Sunday Rose Kidman-Urban, hči igralke Nicole Kidman, kar je sprožilo burne odzive modne javnosti.
Ikonični kosi in strateška sodelovanja
Eden od ključnih razlogov za priljubljenost Miu Miu je njen talent za reinterpretacijo ikoničnih kosov. Sodelovanje z blagovno znamko New Balance je prinesla osvežen model superg 530, ki odlično združuje športno dinamiko in ležerno eleganco – nedvomno eden od najbolj zaželenih modelov leta. Poleg tega je sodelovanje s priznano čevljarsko znamko Church’s, ki prav tako spada pod okrilje Prade, pripeljalo do reinterpretacije klasičnih moških čevljev, ki brišejo meje med formalnim in neformalnim ter moškim in ženskim.
View this post on Instagram
Trajnost kot ključna vrednota
Poleg estetskega prepoznavnega sloga Miu Miu gradi tudi trajnostno prihodnost mode. Projekt Miu Miu Upcycled je še ena manifestacija blagovne znamke, ki daje vintage oblačilom novo življenje. Njihove omejene kolekcije iz recikliranega jeansa niso le poklon brezčasnosti tega materiala, temveč tudi pomemben korak k zmanjševanju ekološkega odtisa mode. Blagovna znamka tako dokazuje, da je mogoče združiti luksuz in trajnost brez kompromisov pri estetiki.
View this post on Instagram
Več kot le moda – Miu Miu kot lifestyle blagovna znamka
Miuccia Prada svojo znamko postavlja v kontekst kulturne in družbene refleksije. Projekt Women’s Tales, serija kratkih filmov, daje glas režiserkam, ki raziskujejo ženskost v 21. stoletju. Zadnja epizoda, predstavljena na filmskem festivalu v Benetkah, je bila zasnovana kot duhovita detektivska zgodba v Hitchcockovem slogu, a pripovedovana izključno iz ženske perspektive.
Eden izmed najbolj priljubljenih projektov pa je Miu Miu Literary Club, ki ponovno odkriva pozabljene avtorice in njihova dela. Z brezplačno distribucijo knjig na izbranih lokacijah v Milanu, Parizu, Hongkongu in Tokiu, združuje analogno tradicijo s sodobno digitalno dobo.
View this post on Instagram
Kljub globalni krizi luksuzne industrije se zdi, da ima Miuccia Prada recept za nenehno rast in uspeh. Njena sposobnost povezovanja generacij, igranja s kontrasti ter reinterpretacije modnih kodov je dokaz, da ostaja ena najvplivnejših vizionark sodobne mode. Miu Miu tako ni zgolj znamka – je pojav, ki redefinira modni svet in ostaja zvest svoji drzni, svobodomiselni in igrivi identiteti.
Povzeto po: elle.rs