Predstavljamo vam trenutno najbolj aktualne blagovne znamke nakita.
V nakit so zdaj uperjeni vsi žarometi. To sezono se vse vrti okoli raznobarvnih svetlečih se kamenčkov ... Da, vrnil se je čas, ko nam bodo okoli rok in vratu namesto diskretnega nakita iz plemenitih kovin bingljali veliki, vpadljivi kosi. Luksuzna bižuterija je pritegnila tudi našo pozornost in osnovno pravilo, ki ga bomo upoštevali, je: več je več!
Mladi oblikovalci so čakali na svoj trenutek, žvenketali so s svojimi kreacijami in ... začela se je nova modna manija. Vsi so ustvarjali v zadnjem desetletju, navdih za svoj nakit pa iščejo v eksotiki in glamurju preteklega časa.
Dannijo
Za to nadvse priljubljeno blagovno znamko se skrivata sestri Danielle in Jodie Snyder. Svoj talent sta odkrili že kot deklici in v mestu Jacksonville na Floridi začeli svoj posel. Danni in Jo sta dneve in dneve nizali perle ter pod imenom Dannijo prodajali nakit lokalnim butikom.
Do srednje šole sta s svojim konjičkom že prav dobro zaslužili; ko sta se preselili v New York, pa sta se začeli resneje ukvarjati z izdelavo luksuznega nakita. Estetika njune blagovne znamke vključuje kombinacijo boho in rok vibracij ter klasično senzibilnost, ki je bolj pri srcu starejši sestri Jodie. Njuno nadarjenost je leta 2008 odkril kupec za blagovno hišo Bergdorf Goodman in odkupil celotno kolekcijo. Nekaj mesecev zatem si je eno od ogrlic izbrala tudi Beyoncé in bila ji je tako všeč, da jo je spremljala tudi na turneji.
Zvezdi sta rojeni!
Danes se nakit Dannijo prodaja po vsem svetu, vedno več je tudi zvezdnic, ki prisegajo prav na to blagovno znamko. Poleg Beyoncé ga nosijo še Natalie Portman, Blake Lively in Rihanna. Zlasti priljubljen je v blogerskih krogih, znana modna blogerka Leandra Medine (manrepeller.com) je za Dannijo oblikovala celo mini kolekcijo.
Aurélie Biderm ann
Aurélie je francoska oblikovalka nakita, ima diplomo iz gemologije in doktorat iz umetnostne zgodovine. Nakit, ki ga oblikuje, nosi v sebi vpliv francoskega stila, kanček hipijevske sproščenosti in močno rokenrol sporočilo. Ne le da je njen nakit superšik, tudi ona je pripadnica prve modne brigade Pariza, njeni tesni prijateljici pa sta Garance Doré in Virginie Dhello.
Aurélie je ljubljenka spletne modne skupnosti in prav ona je zaslužna za trend, ki je izbruhnil lani – prva je oblikovala ogrlice in zapestnice v kombinaciji zlatih in srebrnih verig ter volne v barvah.
Eddie Borgo
Luksuzni nakit oblikovalca Eddija Borga združuje v sebi pank estetiko in geometrijske oblike, navdihnjene z urbano arhitekturo. Na modno sceno se je zavihtel leta 2002, do ustanovitve blagovne znamke pa je preteklo še sedem let. Do takrat je svojo ustvarjalno energijo delil z ameriškimi modnimi hišami in oblikovalci – nakit je oblikoval za kolekcije Phillip Lim, Marchesa in Proenza Schouler. Seveda ni ostal neopažen niti med zvezdniki. Njegov nakit med drugim obožujejo Alexa Chung in Diana Kruger.
Lani je Eddie osvojil nagrado CFDA Swarovski za inovacije pri oblikovanju modnih dodatkov.
Shourouk
Modni svet zdaj živi na planetu, imenovanem Instagram: tedni mode, potovanja, nove obleke, promocije, koktajli – vse je tu. Ustvarjalke trendov tekmujejo, katera bo prikazala najzabavnejše dogodke iz svojega življenja in si z njimi pridobila še več sledilcev.
Tisti, ki pazljivo sledite tem fotografijam, pa ste gotovo že opazili hashtag, ki se neumorno ponavlja – Shourouk. Vsi razkazujejo pisan nakit oblikovalke Shourouk Rhaiem, ki svoje eksotično ime dolguje tunizijskemu poreklu. Svoj talent je kalila in brusila pri modnih hišah Chloé, Galliano in Roberto Cavalli, svojo blagovno znamko pa je ustanovila leta 2007 ter si z avtentičnim pogledom na oblikovanje nakita pridobila veliko oboževalcev.
Shourouk poudarja, da navdih črpa iz bollywoodskih filmskih hitov, mode iz obdobja osemdesetih in videza ruske aristokracije. Da, in vse skupaj združi v zapeljivo kombinacijo, ki jo je težko spregledati. Na seznam oboževalcev so se med drugim vpisale Anna dello Russo, Beth Ditto, Sophia Copolla in Lady Gaga.
Lulu Frost
Oblikovalka Lisa Salzer izhaja iz družine, ki se je ukvarjala z izdelavo nakita. Svojo blagovno znamko je ustanovila leta 2004 v New Yorku. Njene kolekcije odlikuje kombinacija vintidž stila in modernega oblikovanja, gre za mamljive stvaritve iz perl, diamantov, turkizov in srebra. Letos je Lisa navdih za svoj nakit našla v treh velikih ženskah, v heroini iz obdobja belle epoque, Marchesi Casati, aktivistki iz obdobja džeza Nancy Cunard in oblikovalki Elsi Schiaparelli.
Z raziskovanjem preteklih obdobij je Lisa oblikovala močne, izrazite kose, ki v modni slovar vpisujejo novo besedo: moderni vintidž.
Mawi
Tudi ta nakit je dobil ime po svoji oblikovalki. Mawi Keivom je rojena v Indiji, je hčerka diplomata, zato je že kot otrok prepotovala svet. Družina je spodbujala njeno nadarjenost in ustvarjalnost; ko je Mawi zaključila študij modnega oblikovanja na Novi Zelandiji, se je napotila v New York, kjer je delala v studiu oblikovalca Isaaca Mizrahija. Nekaj let pozneje je spoznala svojega bodočega moža in poslovnega partnerja Tima ter se z njim preselila v London. Tim izhaja iz družine, ki se ukvarja s starinami, zato nista prav dolgo razmišljala, s čim se bosta ukvarjala.
Leta 2002 sta ustanovila podjetje za oblikovanje nakita. Pojavila sta se na tednu mode v Londonu in angleško modno združenje ju je nagradilo z nagrado za najboljšega mladega oblikovalca. Lani sta odprla svojo prvo prodajalno v Londonu, letos, za deseto obletnico, pa sta oblikovala posebno kolekcijo, navdihnjeno s starim Hollywoodom.
Besedilo: Jelena Karakaš
Novo na Metroplay: Žan Serčič o glasbenem ustvarjanju, ohranjanju zasebnosti in spremembah