Pomembno sporočilo za dostavljavce DHL! Ostanite doma in zaklenite vrata. Pazite se modnih navdušenk, ki si želijo vaše majice.
Ne mine dan, da na Instgramu ne bi opazili portreta mlade dostavljavke DHL z odličnim stilom za modo in oznako #Vetements, modno znamko, ki je letos spomladi predstavila kultno majico DHL.
Vetements navdušuje ulična moda iz devetdesetih, modeli iz resničnega sveta in ohlapna oblačila, ki jih kot vodja kolektiva oblikuje Demna Gvasalia, ta je v modo spet prinesel antimodo.
Še pred kratkim so bile majice DHL uniforma dostavljavcev, danes pa so statusni simbol v modni industriji, saj se o njih, brez ironije, govori kot o uporniškem odgovoru na korporativni pohlep, ki iz mode srka ustvarjalnost. Modeli, blogerji, stilisti in fotografi so majice DHL prinesli na Instagram. Celo Ken Allen, predsednik DHL-a, je bil fotografiran v majici Vetements, slika pa se je pojavila na spletni strani GQ in v reviji Look, Daily Mail pa je kolektivno zavil z očmi z vprašanjem »Ali bi plačali 185 funtov za to majico?« Številni bi, saj je majica razprodana.
Kaj vse to pomeni? Je bila to briljantna subverzija ali očitna prevara? Komentar na globalni kapitalizem ali zarota proti visoki modi?
Preberite še: Surovo dobro!
Priporočamo tudi članek: VIDEO: Ne samo Beyoncé, poglej kako huda je tudi njena sestra Solange!