Alessandru Michele, kreativnemu direktorju Guccija, je ponovno uspelo goste modne revije pustiti odprtih ust. Fizična vabila so letos na modnem tednu v Londonu in New Yorku zamenjala elektronska. Nestrpno smo pričakovali, kaj bodo tokrat pripravili pri Gucciju, in seveda nas niso razočarali. Vsi povabljeni so na aplikacijo Whatsapp dobili glasovno sporočilo kreativnega direktorja, v katerem jih povabi na modno revijo.
View this post on Instagram#Gucci’s Fall 2020 show featured a fashion carousel 🎠 #MFW 🎥: ELLE Editor-in-Chief @ninagarcia
Na prizorišču pa jih je čakalo posebno presenečenje. Backstage je bil tokrat postavljen na vhod. Vsi gostje so lahko opazovali proces priprave na modno revijo, prav tako so bili v središče postavljeni vsi, ki so sodelovali, od stilistov do modnih artistov.
"Želel sem pokazati, kaj se dogaja v ozadju," je Michele povedal za Guardian. "Moda niso le oblačila. To je le en del zgodbe. Hotel sem pokazati, da je moda izredno zapleten mehanizem. Je ritual. Nekaj svečanega, liturgično, skoraj kot religija."
Fotografije: Profimedia
Preberite še: Poglejte vse najlepše oblečene z rdeče preproge podelitve nagrad BRIT
Priporočamo tudi: To je nova jakna, ki jo obožujeta Kaia Gerber in Bella Hadid
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc