Modne revije Promocijsko sporočilo

Mercedes-Benz Fashion Week prvič posvečen moški modi

23. 11. 2018
Deli
Mercedes-Benz Fashion Week prvič posvečen moški modi

Sedma edicija je znanilka nove generacije Mercedes-Benzovih tednov mode, ki so ekskluzivnejši po svoji formi in vsebini. Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, ki bo 24. in 25. novembra, bo osredotočen na moško modo. Predstavilo se bo deset modnih oblikovalcev z dvanajstimi kolekcijami.

Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana poskuša zasledovati visoke mednarodne standarde kakovosti, njegovo poslanstvo pa od začetka ostaja odpiranje vrat oblikovalcem na domači in mednarodni modni parket. V sklopu spremenjenega programa sedme edicije tedna mode se bo osredotočal na predstavitev moške mode.

24. novembra bodo predpremierno predstavitev novega razreda GLE pospremile kolekcije klasičnih moških oblačil, 25. november bo namenjen avantgardni moški modi. Spremljajte #MBFWLJ na družbenih omrežjih.

PROGRAM

sobota, 24. november

Klasična moška moda in ekskluzivna predpremierna predstavitev novega vozila Mercedes-Benz GLE

Prvi večer se bo ob ekskluzivni predpremierni predstavitvi vozila GLE, ki v Slovenijo prihaja tri mesece preden bo zapeljal na svetovne ceste, predstavila domača blagovna znamka SENS s klasičnimi moškimi oblačili, ukrojenimi z različnimi pristopi v okviru črne in sive moške obleke. Sledila ji bo moška modna znamka Martini Vesto, ki jo ustvarja priznani srbski modni oblikovalec Boško Jakovljević in je prepoznana po svojih natančno ukrojenih oblekah domiselnih dizajnov.

 

 
nedelja, 25. november

Avantgardna moška moda

Drugi večer bo deset oblikovalcev duh časa in svojo vizijo moške mode v prihodnosti predstavilo skozi devet modnih revij. Modno pisto bodo zavzele kreacije priznanih oblikovalcev mlajše generacije, kot sta Sari Valenci (prejemnica MBFA 2015) in Tjaša Zalar (prejemnica MBFA 2017), ki z mladostnim optimizmom in svežimi pristopi premagujejo dogme o moškosti in s svojimi kolekcijami kažejo velik potencial za vpliv na prihodnost moške mode. Uveljavljena oblikovalka Zlata Zavašnik, ki kroji blagovno znamko SENS, bo na drugem modnem večeru predstavila kolekcijo 7D1D1B, s katero bo skozi večno bordo barvo nagovarjala tiste moške, ki si želijo stopiti izven ustaljenih okvirov.

Slovenske barve bo zastopala tudi Mija Curk z blagovno znamko Sofia Nogard, v kateri briše meje med moškimi in ženskimi oblačili ter išče ravnotežje med tankočutnostjo in ostrino. Tomislava Bahorića, ki na MBFWLJ prihaja s predstavitvijo nove kolekcije za blagovno znamko Spirit by T.B., so hrvaški mediji pogosto opisali za »dar z neba za hrvaško moško modo«, nič manj hvalospevov pa ni bil deležen sorojak Ivan Mandžukić, ki sicer že dolga leta svojo blagovno znamko IVANMAN ustvarja v Berlinu. Avantgardno moško kolekcijo bo predstavila tudi priznana oblikovalka Franziska Michael, ki navdih za svoje ustvarjanje črpa iz 90. let.