Zmožnost Christopherja Baileyja, da vedno ponudi nekaj novega, hkrati pa ostaja zvest smernicam blagovne hiše Burberry, bi lahko bila tema doktorske disertacije o učinkovitem modnem oblikovanju.
Za to sezono je samo vrgel oko na logotip znamke – srednjeveškega viteza – in zajahal konja. »To je vedno ista deklica Burberry, le da je letos bolj drzna, « je opisoval kolekcijo, v kateri kraljujejo trenčkot z zakovicami, usnjene rokavice in visoki škornji.
To bo iz kolekcije vsekakor izluščila tista drzna punčka, druge, bolj sofisticirane pa se bodo medile ob žametnih plaščih in vedno tako zaželenih trenčih. Bež gabarden in karo sta se letos umaknila zadrgam, klasični trenč se je umaknil trendovski parki in anoraku z velikim ovratnikom ter plaščem, ki spominjajo na oklep, pa tudi takim z bogatim rastlinskim žakardnim vzorcem. Za vsakogar nekaj, torej.
Fotografije Imaxtree