Diesel je ponovno dokazal, da lahko moda preseže meje tradicionalnih predstavitev. Kreativni direktor Glenn Martens je k sodelovanju povabil profesionalne in amaterske umetnike z vsega sveta, ki so ustvarili scenografijo iz 3,2 kilometra dolgih tkanin, porisanih z grafiti.
Oblačila so bila odraz tega, kar Martens počne najbolje – dekonstrukcija in reinterpretacija klasičnih Dieselovih elementov. Pepita vzorec je preplavil celotno kolekcijo, od oblek in jaken do kratkih hlač in prosojnih kril. Nekateri kosi so bili videti raztrgani in na novo sestavljeni, drugi namerno zmečkani, kar je ustvarilo surov, avtentičen vtis. Barvna paleta oblačil je bila prav tako živahna kot umetniško ozadje.
'Všeč mi je, da je na tem projektu sodelovalo tisoče ljudi z vsega sveta. Dali smo jim popolno kreativno svobodo, rezultat pa je prava demokracija Diesla,' je povedal Martens.
Revija je tako pokazala, da moda ni le stvar oblačil, temveč tudi pripovedovanja zgodb, povezovanja različnih svetov in ustvarjanja nepozabnih vizualnih spektaklov.
Povzeto po: elle.com
Novo na Metroplay: “Ljubljana ni najbolj varno mesto za vsa moja stilska izražanja!” | Metro minutke X Glasovi ponosa