Gucci praznuje 100 let! Poglejte udarno vizijo in sodelovanje z Balenciago

20. 4. 2021
Gucci praznuje 100 let! Poglejte udarno vizijo in sodelovanje z Balenciago (foto: Profimedia)
Profimedia

Proslava se nadaljuje s kolekcijo Aria.

Ikonična modna znamka Gucci letos dopolni 100 let, v praznovanju dolgoletne tradicije pa je kreativni vodja Alesandro Michele z dinamičnim videom predstavil kolekcijo Aria - to pa je le začetek burnega modnega leta, v katerem Gucci napoveduje večplastno proslavljanje svoje zapuščine. Guccio Gucci je v Firencah leta 1921 ustvaril znamko oblačil, ki je danes globalna stalnica luksuzne mode in sinonim italjanske Dolce Vita. 

Estetiko znamke, ki pooseblja eksperimentiranje z materiali in tradicionalnimi kroji, so soustvarjali številni kreativni direktorji. Gucci produkte prepoznamo tudi po značilni globoko kamelje rjavi in črni, z odtenki rdeče in zelene kote barve znamke in seveda po logotipu, ki je pod vodstvom trenutnega kreativnega direktorja Alesandra Micheleja postal eden najpogosteje uporabljenih in poustvarjenih. Največji razcvet znamke v petdesetih letih je pomenil šal z vzorcem Flora, ki je pripomogel k prestopu znamke na ameriški trd, mesto med ikoničnimi, pa si je znamka priborila še s torbicami Dionysus in Horsebit, svilenimi šali, mokasini in sandali. V zadnjih letih je Gucci s pasom, majico z logotipom in belimi supergrami soustvarjal streetwear kulturo oblačenja in nekoliko podrl zid ekskluzive v svetu visoke mode.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci Official (@gucci)

Trenutni kreativni direktor Alesandro Michele je za rdečo nit posebne kolekcije Aria, pričakovano vzel bogato zgodovino z namigom osebne vizije za prihodnost. Kolekcija je bila, razmeram primerno, predstavljena kot film, 94 stajlingov pa je po sekvencah pripovedovalo svojo zgodbo. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci Official (@gucci)

Modna revija pa ni bila samo spomin na Guccijevo zapuščino, ampak tudi prostor za razmislek o prihodnosti luksuzne mode. Mesece po sodelovanju znamk Gucci in the North Face, je Michele predstavil sodelovanje z Balenciago pod kreativnim vodstom Demne Gvasaglie. Gre za znamki, ki sta svojo identiteto v zadnjih desetih letih radikalno obnovili, popularizirali in se preselili v pop kulturo kot simbol bogastva, luksuza in poželenja. Bili sta vodilni v tako imenovani "logo maniji" in spodbudili k deljenju mnenj o dejanskem pomenu mode v 21. stoletju ter globini "dragih" modnih znamk. Kreacije so tako estetsko združile logotipe, monograme, značilne silhuete in barvne palete, med katerimi pa so največ spletne poznornosti vzbudili posodobljeni Balenciagini "sock boots" z Gucci monogramom.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gucci Official (@gucci)

Michele se je z videzom rdeče žametne obleke poklonil nekdanjemu kreativnemu direktorju Tomu Fordu, ki je po njegovih besedah prvi prepoznal moč kutlure znamke Gucci - pravzaprav ga je označil kot genija, ki je v očeh gledalcel spremenil pogled na znamko. Ford je v modno identiteto uvedel poudarek na krojaštvo in simbolizem, kar je v ljudeh vzbudilo neustavljivo privlačnost  in učinek magnetičnosti, ki ga je mogoče občutiti še danes. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MODA EN FASE CERO (@modaenfasecero)


Predstavitveni film kolekcije je režirala Flora Sigimondi, v njem pa je poudarila plat starega Hollwoodya in njen pomen v Guccijevi tradiciji. V želji, da bi kolekcijo razumeli vsi gledalci, je Michele kot format predstavitve izbral tradicionalno modno revijo v okolju, ki prikrito simbolizira proslavljanje, vseeno pa zaradi umirjene beline postavi fokus na kreacije. Michele je revijo predstavil kot delček dolgoletne zgodovine, ki jo je težko zajeti naenkrat.

Začetek petnajstminutnega videa odpre pogled na temno ulico, preide pa v ambient kluba Savoy. Med delom v hotelu Savoy v Londonu se je Guccio Gucci namreč prvič zagledal v luksuriozne kovčke in torbe, ki so jih bogati gostje nosili s seboj.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by TRÓPICO (@tiendatropico)

V kolekciji ni manjkal niti klasičen monogram, ki je pomagal podoživeti brezčasen Gucci kos - usnjeno pritljago, ki je kreacija ustanovitelja v spominu na njegovo delo v Londonskem Savoyu. Poleg tega, v kolekciji Aria niso pozabili na vseskozi prisoten navdih jahanja, ki se kaže v kombiniranju čelad, visokih škornjev, strukturitanih jaken in dodatkov, ki spominjajo na uzde in sedla. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by At the Curly Way (@thecurlyway23)

Fotografije: Profimedia, Instagram

Preberite še: 8 najlepših lanenih oblek, ki so kot nalašč za letošnje poletje

Priporočamo tudi: Najlepše pričeske za dame nad 50 let, s katerimi boste videti mlajši