Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana: Prihaja aprilska edicija mednarodnega premium teden mode!

6. 2. 2017
Deli
Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana: Prihaja aprilska edicija mednarodnega premium teden mode! (foto: Jani Ugrin)
Jani Ugrin

Tridnevni modni spektakel na priložnostno lokacijo v Ljubljano, natančneje v Marmorno dvorano na Gospodarskem razstavišču, prihaja med 4. in 6. aprilom 2017.

Največje število modnih revij doslej bo razporejeno skozi tri dni praznika mode, dizajna in lepote

Uveljavljene blagovne znamke iz Slovenije in regije bodo za predstavitev svojih modnih kolekcij imele na voljo najsodobnejše tehnične rešitve. Aprilska edicija MBFWLJ bo na podlagi izjemnega zanimanja obiskovalcev in medijev povečala tudi kapacitete ter MBFWLJ še nekoliko bolj odprla javnosti.

Programski in umetniški direktor MBFWLJ, Sašo Radovič, pozdravlja povečano zanimanje za modno oblikovanje kot poklic in Izjemen odziv sledilcev modnega gibanja Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana.

"V preteklem letu smo z zaupanjem modnih blagovnih znamk MBFWLJ in Ljubljano povzdignili na prag modnih prestolnic. Veseli nas, da se v Ljubljano vračajo tako oblikovalci kot tudi izjemno uveljavljeni tuji mediji, ki so svojemu poročanju o modni industriji v uveljavljenih modnih prestolnicah začeli dodajati spodbudno poročanje o Ljubljani, Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana ter kreativnih rešitvah, ki jih snujemo in produciramo z agencijo Pristop."

MBFWLJ

Optimistične napovedi za aprilsko edicijo najbolj obiskanega modnega dogodka v Sloveniji

"Nemški kolegi so v MBFWLJ prepoznali izjemen ustvarjalni duh, pravi občutek za inovacije ter kakovostno platformo za komuniciranje vrednot avtomobilske znamke Mercedes-Benz. S podporo principala ter lokalnimi partnerstvi pripravo aprilske edicije najbolj obiskanega modnega in družabnega dogodka v Sloveniji začenjamo optimistično," pravi Metka Kejžar, predstavnica blagovne znamke Mercedes-Benz v Sloveniji.

"Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je napredna platforma, ki v prvi vrsti služi modnim oblikovalcem, ljubiteljem modnega oblikovanja, sledilcem blagovne znamke Mercedes-Benz ter partnerjem projekta, ki v MBFWLJ prepoznavajo odlično komunikacijsko platformo za mreženje, priložnost za sklepanje poslovnih dogovorov in dobro družbo," je povedala Ula Spindler, poslovna direktorica MBFWLJ.

Preberite še: Je lahko še kaj bolj kraljevskega kot žamet v barvah dragih kamnov?

Priporočamo tudi: Šoping z Elle: TOP 10 modnih kosov v črni barvi

Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci