Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je na finalnem večeru z modnimi revijami blagovnih znamk Tanja Zorn, Vlada Savić, IVANMAN, SUSNYARA, Cliché ter SENS navdušil številno občinstvo in mnoge tuje novinarje, ...
... ki Ljubljano prepoznavajo kot vzhajajočo modno prestolnico s pronicljivimi modnimi oblikovalci, zrelimi blagovnimi znamkami ter nadvse dragocenim pogonom mlajše generacije slovenskih modnih oblikovalcev.
V Veliki sprejemni dvorani Cankarjevega doma so se gostujoče modne ikone odzvale na izjemno svežino idej, dovršenimi modnimi kolekcijami in veliko mero drznosti. Zadnjo je odlično zaokrožila okrogla miza z naslovom Modni film v oglaševanju, katerim se tudi uradno zaključuje oktobrska edicija premium mednarodnega tedna mode, ki je v treh dneh pritegnil še večje število obiskovalcev kot majska edicija.
Ustvarjalna ekipa pod vodstvom programskega in umetniškega direktorja MBFWLJ Saše Radoviča je v treh dneh predstavila 12 modnih revij, gostila fotografsko razstavo, navdušila z okroglo mizo, v središče pa postavila modni performans italijanske modne hiše Gattinoni. Boljša kot oktobrska je lahko samo še prihodnja edicija Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, ki prihaja spomladi.
Preberite še: MBFWLJ: Dan 1 - Je Ljubljana vzhajajoča modna prestolnica? in MBFWLJ: Dan 2 - Na predvečeru velikega finala pustilo svoj pečat šest modnih oblikovalcev
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc