Logotipi so vroči trend te pomladi in TO so načini, kako jih lahko nosite (napotki modne urednice ELLE)

6. 5. 2018
Logotipi so vroči trend te pomladi in TO so načini, kako jih lahko nosite (napotki modne urednice ELLE) (foto: Profimedia)
Profimedia

Povejte jim, da jih obožujete, da ste z njimi v dobrem in slabem vsak dan, ali majico z logotipom oblecite samo zato, ker je to spet moderno.

Naj bodo logotipi blagovnih znamk povezani s ponovnim vzponom devetdesetih ali z uporom proti ponaredkom, dejstvo je, da so znova na modni sceni in da jih ne bomo mogli spregledati.

Novo obdobje logomanije je postreglo z dvema skrajno nasprotujočima si različicama. Prva pripadnost blagovni znamki izpostavlja z nadvse barvitimi in 'glasnimi' logotipi, drugi hišni monogrami pomenijo bolj subtilno izražanje v obliki ponavljajočega se grafičnega vzorca.

Njegovo moč so letos prepoznale vse večje modne hiše, ki so se na logotip nekoč že 'naslanjale', in pa tudi nekaj tistih, ki se z njim soočajo prvič, od kričečega Guccija do tihe Max Mare.

Pri prvem menijo, da si inicialki GG zaslužita več kot napis na majici, torbici in čevljih, zdaj se nosita tudi okoli vratu v obliki velikih obeskov na ogrlici (nekaj podobnega že leta 'toleriramo' modni hiši Chanel).

Pri Christianu Diorju in JW Andersonu so logotip izrezali iz konteksta etikete ter povečanega umestili na naramnice torb, obleke in salonarje ali pa z logotipom, izvezenim na trakove, zaključili majice, plašče in obleke.

Pri Nini Ricci, Max Mari in Balenciagi so medtem svoje logotipe povezali v ponavljajoči se grafični vzorec, ki nam je bil do zdaj bolje znan na podlogah plaščev in suknjičev.

Seveda logotipi ob tem niso izgubili svojega najbolj privlačnega mesta na majicah.

Pastelne različice izpod rok Versacejevih tiskalnih strojev so nedvomno najboljši modni 'ponaredek' devetdesetih.

Modni logotipi ostajajo tudi na najbolj kultnem perilu, ki ga je proslavil prav logotip, perilu Calvin Klein. In ker prosojnih majic in kril letos ne bo zmanjkalo, boste navdušenje nad blagovno znamko lahko pokazali tudi z malce več gole kože.

Logomanije so se najbolj ironično lotili pri blagovni znamki Diesel. V protest proti naraščanju ponaredkov so svoj logotip v kapsulni kolekciji spremenili v Deisel.

Prodali so jo v cenovnem razredu ponaredkov in ljudem tako dokazali, da ni le logotip tisti, ki opredeljuje kakovostno blagovno znamko. Podobno 'šalo' so si z zamenjavo črk v imenu blagovne znamke v predkolekciji za pomlad privoščili že pri Gucciju oziroma Guccyju, kot so se poimenovali.

Tudi pariška modna hiša Le Bon Marché ima novo zabavno iniciativo. Za nazivom Let's Go Logo se namreč skriva preprosta kolekcija oblačil in modnih dodatkov, zamišljenih kot zabaven in ironičen pogled na vse bolj izraženo logomanijo in rastoči trg modnih ponaredkov.

V svojevrstnem eksperimentu so sodelovala pomembna modna imena – Fendi, Isabel Marant, Eres, Off-White, Céline, Miu Miu, Loewe in Acne Studios so le nekateri, ki jih bomo to poletje videli v sklopu tega novega projekta kot tudi v 'originalni' različici, vsekakor pa obakrat v novi izdaji za leto 2018.

TAKO logotipe lahko skombinirate vi:

1. Spodaj, a vidno!

Trend, ki poveličuje prosojnost, gre na roko tudi logomaniji. Spodnje perilo s podpisom bo ob prosojnih oblekah, majicah in celo krilu ali hlačah nekaj, na kar ne boste smeli pozabiti. 

Tudi ob topih s tankimi naramnicami bo širša naramnica nedrčka z logotipom dobrodošla popestritev.

2. Športna pripadnost

Adidas, Champion, Nike in Puma so športne blagovne znamke, ki so v vsetu mode že zdravnaj našle mesto tudi v kombinacijah z bolj elegantnimi kosi. Letos s to družbo nadaljujte, le da naj bodo prvi glasno in jasno podpisani z ustreznim logotipom.

3. Subtilno

Namesto za celoten podpis se odločite le za inicialki. Na čevljih, torbici, nakitu ali majici. Logomanije se lotite bolj diskretno.

Za revijo ELLE maj pripravila Petra Windschnurer

Fotografije: Profimedia

Preberite še: TO je pravi odtenek rdečila za lica glede na vaš ten kože

Priporočamo tudi: Kaj obleči na zmenek? (svetuje Nina Šušnjara)

Novo na Metroplay: Vloga sodobne ženske | Urška Draž in Sonja Šmuc