Goga Štifter: Lastnica dežele pentelj - trgovine s konceptom Pentlja

26. 10. 2016
Deli

V središču Ljubljane, natančneje na Mačkovi ulici 4, so doma pentlje. Pa ne le pentlje, v Trgovini s konceptom Pentlja je doma slovenska izbrana moda, ki se ji kot pika na i pridružujejo vrhunska modna imena z vsega sveta. Pogovarjali smo se z lastnico Gogo Štiftar.

Pentlja

Zakaj prav Pentlja?

Pentlja je pika na i vsakega darila. Smetana na torti. Veselje ob odpiranju darila. Naša želja je, da ime Pentlja ljudi spomni na darilo, ki ga podarijo sami sebi, in na ugodje nakupa, ki ga dopolnjuje.

Kako bi opredelili koncept trgovine Pentlja?

21. stoletje prinaša velike spremembe, ki se dogajajo zelo hitro. Čutimo jih tudi v modi in potrošniških navadah. V Pentlji verjamemo, da se med segmentoma povprečnosti množičnih znamk in ekskluzivnosti visoke mode odpira potencial za drugačnost in drznost. Hočemo biti drugačni, kakovostni in cenovno sprejemljivi.

Prepričani smo, da bodo stranke, ki sicer prisegajo na blagovne znamke, izdelane v velikih serijah in pod neznanimi pogoji dela, sprevidele, da je lahko nakup izdelka kakovostnega lokalnega oblikovalca veliko boljša izbira. Ker tako veš, koga podpiraš, ker ni narejeno v velikih serijah in ker je kakovostno. Zato smo se v trgovini Pentlja odločili, da na enem mestu ponudimo izbor večinoma slovenskih oblikovalcev pa tudi oblikovalska imena iz širše regije. Osredotočamo se na iskanje neodvisnih oblikovalcev, za katere je naša trgovina prvi resni stik s trgom in potencialnimi strankami.

Del našega koncepta pa je tudi to, da lahko pri nas, pod eno streho, stranke najdejo še več, kar je povezano z ugodjem in užitkom ter lepoto in dizajnom — ne samo oblačila in modne dodatke, temveč tudi knjige, dodatke za dom in parfume.

Po kakšnem ključu izbirate blagovne znamke in oblikovalce, ki so del modne zasedbe vaše trgovine s konceptom?

Kakovost v oblikovanju in izdelavi, izvirnost, posebnost ... Pomembno je, da so drugačni, da nam padejo v oči. Na koncu pa tudi trg sam nekako naredi svoj 'izbor'. Kot rečeno, prednost dajemo neodvisnim in mladim znamkam ter samostojnim oblikovalcem oziroma oblikovalskim kolektivom. Ob tej priliki bi želeli tudi pozvati mlade, kreativne in nadobudne oblikovalce, da, če želijo, postanejo del naše zgodbe.

Pentlja

Letos aprila ste se kot Pentlja Concept Store z izbranimi oblikovalci predstavili na LJFW. Kaj nam Pentlja pripravlja v prihodnosti?

Pred kratkim je iz Pariza prišlo povabilo na World Fashion Week. Ker takšno sodelovanje s seboj prinese zelo veliko obveznosti in seveda stroškov, o sodelovanju na tej prireditvi še razmišljamo. Jeseni bo v naši trgovini osvežen in razširjen nabor oblikovalcev, tudi iz novih držav. Dogovarjamo se za sodelovanje s konceptualno trgovino iz Beograda, s katero bomo v naši trgovini pripravili pop-up store.

Našim strankam bo od septembra na voljo priznana negovalna kozmetika, ki jo uporabljajo tudi zvezdnice čez lužo. V oktobru pa načrtujemo nov natečaj za modne oblikovalce, kot smo naredili natečaj Oblikuj belo srajco, ki smo ga predstavili na LJFW. Tema natečaja naj bo še skrivnost. Prav tako smo se začeli intenzivno ukvarjati s projektom širjenja v eno izmed bližnjih prestolnic.

Menimo, da bi bila predstavitev slovenskih modnih oblikovalcev in drugih, z dodatno vsebino, zapakirano s Pentljo, lahko uspešna zgodba.

Skratka, prepričana sem, da bomo imeli še veliko pokazati modnim sladokuscem. Zato dobrodošli!

Zakaj je slovenska moda dobra modna naložba?

Pri večini slovenskih oblikovalcev gre za unikatne modne kose ali oblačila iz majhnih serij. Ne gre za masovno produkcijo in dobesedno 'štepanje' kosov, ki jih nato nosi na tisoče ljudi ... Gre za posebne, dobro izdelane kose, in težko se bo pripetilo, da bi srečali na ulici še koga v popolnoma enakem koblačilu.

Bi mi lahko zaupali naslove treh najljubših trgovin s konceptom, ki vas navdušujejo na vaših potovanjih?

To so milanski Corso Como 10, pariška Colette in Apropos v Münchnu. 

Pentlja

V trgovini je mogoče najti tudi oblačila Pentlja by Goga Rok. Se pravi, da ste sami tudi v vlogi kreativne direktorice? Od kod navdih za kolekcijo, ki nastaja v sodelovanju z oblikovalcem in krojačem Rokom Čibejem?

Tako je, poleg vsega sem se znašla tudi, kot praviš, v vlogi kreativne direktorice. Oblačila, ki jih ustvarjava skupaj z Rokom, ne sledijo slepo modnim trendom in smernicam.

Gre za morda malo bolj posebne, 'pentljaste' kose. Ne bojiva se barv in nekoliko drugačnih krojev. To so stvari, kakršnih na naših tleh v preteklosti ni bilo najlažje najti. Glede na dosedanje odzive meniva, da sva na dobri poti.

Kako nastaja privlačna vizualna podoba trgovine Pentlja, kdo skrbi zanjo?

Za to skrbiva skupaj z Matjažem Plošinjakom. Ne gre za naključja, in ker se že precej dobro poznava, v tem seveda tudi izredno uživava. 

Pomembno se nama zdi, da je trgovina urejena in čista, da se njena vizualna podoba nenehno malce spreminja, saj je trgovina, tako kot moda, živa stvar.

Pripravila Petra Windschnurer

P. S. Ta petek ne zamudite:

Natasa Persuh ta petek, 28. oktobra, od 17.00 do 21.00 v trgovini s konceptom Pentlja predstavlja showroom kolekcije EVERYDAY EXTRAVAGANZA, s torbami Pavli by Natasa Persuh, še vroče iz piste Mercedes-Benz Fashion Week-a v Ljubljani.

Pentlja

Preberite še: Alma Kochavy: Spoznajte strastno gurmanko, soustanoviteljico Odprte kuhne

Priporočamo tudi: Prisha Justinek Alfirev: "Večino dela, s katerim zaslužiš, so dolgourna čakanja na kastingih"

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere