Ste že poskusili makrone, tiste okrogle piškotke, zunaj hrustljave, znotraj pa mehke in kremaste? Najslavnejše ustvarjajo v slaščičarskem "laboratoriju" pariškega Laduréeja, in to že od začetka 20. stoletja.
Tamkajšnji mojstri zelo natančno odmerijo, koliko mandljev, jajc in sladkorja gre v posamezen piškot, tik pred koncem pa dodajo še skrivnostni sestavini, zaradi katerih so prav njihovi makroni zasloveli po vsem svetu - izkušnje in znanje. Ko so gotovi in napolnjeni s slastno masleno kremo, makrone za dva dni dajo "počivat", šele nato se okrogli lepotci pastelnih barv znajdejo v vitrini. Ob nakupu vam jih izročijo v lični nežnorožnati škatlici, iz katere pa kaj kmalu izginejo ...
Vsako sezono pri Laduréeju ustvarijo nov okus, s katerim se poklonijo tej slaščici, slavni po vsem svetu. Poleg okusa pa je za njihovo privlačnost pomembna tudi barva, seveda. Da se z muhastimi makroni ne gre šaliti, si lahko dokažete kar sami s poskusom peke - tudi vešči slaščičarji amaterji so se že "opekli" pri tem podvigu.
Ko doma zadiši po Laduréeju
Zgodba o uspehu se je sicer začela že leta 1862, ko je Louis Ernest Ladurée, mlinar z jugozahoda Francije, odprl pekarno na naslovu 16 rue Royale v Parizu. Tamkajšnji okoliš se je kmalu razvil v enega najelegantnejših v Parizu. Leta 1871 je po požaru iz pekarne nastala slaščičarna, v času razcveta pariške kavarniške kulture pa se je preobrazila v čajni salon, v katerem so se za razliko od kavarn lahko svobodno srečevale tudi dame. Prevrtimo čas naprej v leto 1993, ko sta to pariško institucijo kupila poslovneža, oče in sin David in Francis Holder, ki sta leta 1997 odprla restavracijo in čajno hišo na Elizejskih poljanah, kjer pa trenutno poteka prenova njihovih prostorov.
Kot da ni dovolj, da nas spravljajo v skušnjavo s svojimi božanskimi slaščicami, so pri Laduréeju usvarili še lastno linijo kozmetičnih izdelkov, navdahnjeno z eleganco in prefinjenostjo, kot se za ustanovo s tako uglednega naslova spodobi. Njihova kolekcija izdelkov za nego telesa izraža nostalgijo in prikliče spomin na očarljive vonjave iz otroštva, pri njih pa najdete tudi linijo dišečih sveč in dišav za dom.
Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci