Za prvi Forbes Adria Women's Power Summit je vse pripravljeno. V impresivnih prostorih Sava Centra, Atrium in Amfiteatrium, vas 4. septembra čaka srečanje s številnimi izjemnimi ženskami, podjetnicami, znanstvenicami… Tistimi, ki premikajo meje in spodbujajo ženske, naj bodo odločnejše, ne glede na to, s kakšnimi posli in projekti se ukvarjajo.
Program Forbes Adria Power Women’s Summita se bo začel ob 10. uri, dvorana pa se za vas odpre že ob 9.30 – seveda ob pijači dobrodošlice. Ostalo je le še nekaj vstopnic, ki jih lahko kupite na spletni strani tickets.rs.
Ob znanem voditeljskem paru, Mii Kovačić in Zoranu Kesiću, vam bodo dobrodošlico na uvodni okrogli mizi zaželeli glavne urednice in urednik Forbesovih izdaj v regiji: Bojana Humar iz Forbesa Slovenija, Ika Ferrer Gotić iz Forbesa BiH, Biljana Matijaševič iz Forbesa Črna gora, Đurđica Klancir iz Forbesa Hrvaška in Ivan Radak iz Forbesa Srbija.
Odnos do podjetnic v različnih okoljih
Nato sledi okrogla miza na temo položaja žensk v podjetništvu, predvsem o tem, kako različen je odnos do podjetnic v različnih okoljih (She for enterpreneruship: Is there a difference between each country?), ki jo bo vodil Hrvoje Krešić, znani novinar Nove TV iz Zagreba. Gostje bodo Žakline Troskot, lastnica slaščičarn Amelie iz Hrvaške, Mila Litvinjenko, lastnica znane kozmetične družbe Aura, Katarina Lotrič, solastnica in predsednica uprave podjetja Gentler Stories iz Slovenije, in Keren Hod, ustanoviteljica mednarodnega združenja WE – Women Enterpreneurship, ki se je posvetila pomoči ženskim zagonskim podjetjem.
Sindrom spraševanja o lastnih sposobnostih
Od 11.40 do 12.15 sledi pogovor s sociologinjo, ki poziva ženske, naj se nehajo opravičevati, profesorico Majo. Na odru bo ostala tudi kot ena od sogovornic na okrogli mizi o “imposter sindromu”, sindromu večnega dvoma in spraševanja o lastnih sposobnostih (Imposter syndrome. Is that only a she thing?). Poleg Maje Jovanović bosta na to temo govorili še Martina Silov, predsednica združenja CroAI, in Sanja Stanimirović, generalna direktorica družbe Testeral. Okroglo mizo bo vodila znana glasbenica in vplivnica Ida Prester.
Od 13.00 do 13.20 se bo Ida Prester z Ano Drašković, podpredsednico in generalno direktorico Vise za jugovzhodno Evropo, pogovarjala o pomembnosti ekonomske krepitve žensk in njihovi pobudi s pomenljivim naslovom She’s next.
Razbijanje tabujev o zdravju žensk
Od 13.20 do 14.00 bo govora o ženskem zdravju in številnih tabujih glede javnega problematiziranja ženskega zdravja (She for her health. Are there taboos when we speak about women health?). Udeleženke okrogle mize bodo Staša Stanković, znanstvenica in doktorica reproduktivne genomike, Nikolina Lauc, solastnica in predsednica uprave družbe Glycan Age, Ina Bulat, direktorica za jugovzhodno Evropo v družbi Merck, in Milica Stevanović, svetovalka za osebnostno rast. Okroglo mizo bo vodil Hrvoje Krešić.
Od 15.00 do 15.30 bodo v ospredju ženske, ki kršijo pravila in hočejo, da se njihov glas sliši (She for braking the rules), z Liso Carmen Wang, podjetnico in avtorico knjige The Bad Bitch Business Bible. Pogovor bo vodil Miloš Milovanović, znani novinar in voditelj.
Uspešne v kreativnih industrijah
Od 15.30 do 16.10 sledi okrogla miza z naslovom She for authentificity. Is that a vaule of a new era? – pogovor z ženskami iz kreativne industrije, med katerimi so mnoge zgradile kariero v svetovnem okviru. Z nami bodo Ana Anđelić, strokovnjakinja za blagovne znamke, doktorica sociologije in avtorica knjige The Business of Aspiration, Lara Bohinc, oblikovalka in lastnica Bohinc Studio, ter Nika Zupanc, industrijska oblikovalka in avtorica knjige Breaking the Rules. Pogovor bo vodila Ida Prester.
Od 16.10 do 16.40 se nam bosta pridružili športnici: Aleksandra Perišić, srbska reprezentantka v taekwondoju in srebrna olimpijka, ter trenerka Petra Bulata Kovačić. Z njima se bo pogovarjal Miloš Milovanović.
Po odmoru za kavo ob 17.00 sledi vrnitev na poslovno sceno in pogovor s Kathleen Griffith, podjetnico in avtorico uspešnice Build Like A Woman.
Enakopravnost žensk v poslu
Od 17.25 do 18.05 bo na vrsti okrogla miza, na kateri bodo o izzivih v poslovnem svetu in enakopravnosti žensk v poslu, pa tudi širše v družbi, govorile znane menedžerke: Martina Dalić, predsednica uprave Podravke, Lara Ham, predsednica uprave podjetja Quintessentially, Aleksandra Đurđević, podpredsednica Delta Holdinga, in Brankica Janković, poverjenica za zaščito enakopravnosti. Pogovor bo vodil Miloš Milovanović.
Po koncu okroglih miz bodo udeleženci imeli priložnost za posebno druženje (Meet & Greet) s Kathleen Griffith, nato pa sledi zabava z DJ-jem Vukom Vukosavljevićem.
Pokrovitelji prvega regionalne konference Forbes Adria Power Women’s Summita so:
Visa je globalno vodilno podjetje na področju digitalnih plačil, ki s svojim poslovanjem olajšuje transakcije med potrošniki, trgovci, finančnimi in državnimi ustanovami v več kot 200 državah po vsem svetu. Misija družbe je povezati svet skozi najbolj inovativno, najudobnejšo, najzanesljivejšo in najbolj varno plačilno mrežo, ki posameznikom in podjetjem omogoča napredek. Družba Visa je prepričana, da gospodarstva, ki so vključujoča za vse in povsod, pomagajo, da vsi skupaj napredujejo, pa tudi spoznajo možnost vključevanja kot temelja prihodnosti pretoka denarja.
Atlantic Grupa je eden vodilnih proizvajalcev hrane in pijače v jugovzhodni Evropi, z uveljavljenimi blagovnimi znamkami, ki so vodilne v regiji. Je tudi vodilni distributer blaga za široko porabo v regiji. Glavne blagovne znamke Atlantic Grupe so: Barcaffe, Argeta, Cedevita, Cockta, Donat Mg, Grand kafa, Smoki, Najlepše želje, Bananica. Je tudi distributer uveljavljenih globalnih znamk, kot so Ferrero, Mars, Wrigley, Hipp, Johnson&Johnson ter znamk družbe Unilever in mnogih uglednih regionalnih blagovnih znamk. Atlantic Grupa je eden najbolj dinamičnih poslovnih sistemov, znan po transparentnosti poslovnih praks in komunikacije.
MiaMara je več kot dve desetletji ena vodilnih srbskih in regionalnih modnih podjetij v segmentu luksuzne ženske mode. Znamke kot so Dior, Celine, Dolce&Gabbana, Valentino, Loewe, MaxMara, Jacquemus, so samo nekatere od vodilnih svetovnih znamk, ki jih ima to podjetje v svoji ponudbi.
Comma oblačila navdihuje v svetovnih modnih prestolnicah. Ne glede na to, ali gre za poslovno ali slovesno priložnost, ali pa za vsak dan – so oblačila te mednarodne modne hiše nekaj posebnega. Oblačila predvsem evropske izdelave navdušujejo s svojo ženstvenostjo. Znamka Comma je znana po sodobnem dizajnu, elegantnih krojih in kakovostnih materialih. Slogi Comme so prilagodljivi in vsestranski kot mi. Dajejo občutek zaupanja, ženstvenosti in strasti. Nosite jih lahko ob vsaki priložnosti, 24 ur na dan, sedem dni v tednu. Comma ima prodajalne v Beogradu na Ušću, v Beo Centru in Delti ter v drugih mestih v regiji, na spletu pa je dosegljiva na soliver.rs.
Triple Jump Grupa je imetnica distribucijskih in franšiznih pogodb s športnimi, modnimi in kozmetičnimi znamkami, kot so Converse, The Body Shop, Lindex, Arena… Poleg osnovnega posla je družba aktivna pri razvoju v segmentih multibrend konceptov, maloprodajne mreže, logistične mreže, hotelirstva in nepremičnin. Posluje v devetih državah, med njimi so države nekdanje Jugoslavije, Madžarska in Albanija. Korporativna družbena odgovornost je v DNK podjetja.
Fitpass je digitalna članarina, ki odpira vrata v najboljše športne in rekreativne objekte v regiji ter omogoča uporabnikom svobodo izbire med vrhunsko ponudbo. Leta 2014 smo začeli revolucijo v korporativnem fitnesu in postali prepoznavna dodana vrednost korporacij. Trenutno poslujemo na petih trgih, med drugim v Srbiji, Bosni in Hercegovini, v jeseni pa začne delovati Fitpass Črna gora.
Merck je vodilna znanstveno-tehnološka družba, ki je inovacijam posvečena že več kot 350 let. Po oceni Forbesa Merck sodi med deset ženskam najbolj prijaznih podjetij na svetu. V njegovih evropskih podjetjih je 40 odstotkov direktoric žensk, celo polovica zaposlenih v razvojnem sektorju so ženske, ki se ukvarjajo z znanostjo.
Koozmetik je blagovna znamka prefinjene, ročno izdelane naravne kozmetike, ki je nastala z ljubeznijo, pozornostjo in željo po preprostosti. Prepričani smo, da vas mora kozmetika negovati na zdrav in naraven način. Tako lahko pride na dan vaša resnična notranja lepota.
Dr. Oetker – S svojimi dobro znanimi pudingi, tradicionalnimi dodatki in zmesmi za kolače, ovsenimi kašami, zamrznjenimi picami in ostalimi izdelki Dr. Oetker že več kot 130 let vnaša toplino in veselje v naše domove. Zaradi vrhunske kakovosti in pozorno izbranih sestavin Dr. Oetker ni samo sinonim za varnost pri pripravi priljubljenih sladic, temveč tudi za ustvarjanje nepozabnih spominov. Vsak zalogaj je mali obred ljubezni, ki polepša najslajše trenutke in pomaga pri ustvarjanju edinstvenega okusa doma.
Institut Esthederm je francoska luksuzna blagovna znamka, ki je od leta 1978 predana inovativnosti in sodelovanju pri dermatoloških odkritjih, vse s ciljem ohranitve lepote kože skozi čas. Ekobiologija je v srcu njenega znanstvenega pristopa, ki kožo opazuje kot živi ekosistem, ki se neprestano razvija v interakciji s svojo okolico in katere naravne vire in mehanizme je treba ohraniti.
Njeni izdelki delujejo tako na vzroke kot na posledice, filozofija znamke pa je, da moramo kožo naučiti, da pravilno deluje, namesto da bi jo pretirano obdelovali s snovmi. Napredni serum Age-proteom je najnovejše odkritje, saj je bilo prvič dokazano, da je mladostnost kože zapisana v njenem proteomu. Koža je večinoma sestavljena iz proteinov in proteomov, ki ji zagotavljajo čvrstost, dober tonus, sijaj, enakomernost in trdnost. Dobra kakovost proteoma pomaga v uspešnem boju proti zunanjim vplivom in znakom staranja.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču