Sophie Dahl, nekdanja manekenka, znana po razkošnih oblinah, ki je nato šla po stopinjah dedka Roalda Dahla in postala pisateljica, je v pogovoru za Fashion Telegraph kritizirala modno industrijo zaradi "otroških" velikosti oblačil, v katere se morajo spraviti modeli.
Manekenke po njenih besedah nimajo izbire glede (pretirano) vitke postave, saj jim z nekaj kilogrami več vzorčni kosi oblačil pač ne bi bili prav. Povedala je: "To z majhnimi vzorci je noro. Premajhni so. So kot otroška oblačila."
Prav Dahlova, ki ima z glasbenikom Jamiejem Cullumom hčerko Lyro, je veljala za manekenko, ki je rušila tabuje glede oblin v modnem svetu.
V 90. jo je odkrila slavna stilistka Isabella Blow in njena kariera je kmalu vzcvetela, nastopala je v kampanjah znamk, kot so Versace, Alexander McQueen, Pringle ... Na začetku svoje manekenske kariere se je celo zredila, a nato shujšala in postala bolj podobna "povprečnim" manekenkam.
Preveč seksi kampanja?
Najbolj razvpita kampanja, v kateri je nastopala, je bila gotovo tista za dišavo Opium hiše Yves Saint-Laurent (na priloženi fotografiji), oglas so morali ponekod celo umakniti z javnih krajev, saj naj bi bil preveč spolno sugestiven.
Po koncu manekenske kariere se je zdaj 34-letna Sophie usmerila v knjige in kuhanje, med drugim je vodila kuharsko serijo The Delicious Miss Dahl.
Je pokroviteljica Muzeja Roalda Dahla v Buckinghamshiru, ki ohranja bogato literarno dediščino njenega dedka (ki je bil poročen z ameriško igralko Patricio Neal, Sophiejino babico).
Pogovor s Sophie preberite pri Fashion Telegraphu.
Novo na Metroplay: “Peti v maternem jeziku mi je v izziv” | MAJA KEUC, ELLE GLASBA 2024