Scarlett Johansson vsekakor lahko reče, da je njeno leto uspešno. Znanstvenofantastični film Lucy je filmska uspešnica, ob tem pa je Scarlett postala še mama.
Najbolj seksapilna blodinka po Marilyn je s svojim partnerjem, francoskim novinarjem Romainom Dauriacom, to poletje preživela v pričakovanju svojega prvega otroka. Mediji so sredi poletja na veliko ugibali, ali se jima bo uspelo poročiti še pred rojstvom otroka, tako kot je napovedala Scarlett, saj se je zdel porod, glede na redke fotografije mlade mamice, posnete v New Yorku, že zelo blizu.
Dejstvo, da pravzaprav nihče ni vedel, kdaj naj bi bil predvideni datum poroda, niti novinarji, ki običajno izvohajo vse, in da je v javnost pricurljalo le nekaj detajlov o njeni ljubezni z Dauriacom (leta 2012 ju je spoznal skupni prijatelj, mojster tatujev, ki je njej na rebra vtetoviral podkev z napisom Lucky you, njemu pa samo sporočilo Lost illusions; da Scarlett pogosto leti na liniji New York–Pariz; da je on svoj novinarski poklic zamenjal za PR-agencijo; zaroko pa sta objavila lani avgusta), čeprav sta v razmerju skoraj dve leti, govori o igralkini neverjetni sposobnosti, da svoje zasebno življenje čuva daleč od oči javnosti.
Kljub temu je Scarlett Johansson filmska diva 21. stoletja, drugačna od Marilynke, s katero jo najpogosteje primerjajo.
Je moderna igralka z veliko bogatejšim talentom in enako bogatimi oblinami, vedno zapeljiva ne glede na barvo las, s tako čutnim glasom, da lahko že samo z njim poustvari zelo kompleksno in zahtevno vlogo, kot jo je imela v zadnjem filmu Spikeja Jonesa Ona, kjer je z glasom odigrala vlogo virtualne, breztelesne ženske, v katero se zaljubi Joaquim Phoenix. Njena nežna šepetanja, mehak govor z dolgimi premori, ki povedo več kot besede, so dovolj, da si zamislimo njeno izzivalno telo z bujnim oprsjem, polne ustnice in tople oči, ki se smejijo.
Scarlett je že velikokrat – šteje le 29 let, pa je igrala že v 49 filmih, številne med njimi pa pomnimo samo zaradi nje – pokazala, da je igralka velikega formata, da je filmski žanri niti malo ne omejujejo, saj je enako osupljiva tako v akcijskih komedijah in romantičnih dramah kot v komedijah, ter da ima popolno sposobnost transformiranja: lahko je običajno dekle (Zgubljeno s prevodom, Zadnji udarec, Varuškin dnevnik), superjunakinja (Maščevalci, Otok, The Spirit), sofisticirana hitchcockova junakinja (Hitchcock), čudaška blondinka (Mu pač ni do tebe) ...
»Res je, da me radi primerjajo z Marilyn, zaradi oblin in svetlih las, a ona je bila tragična lepotica. Mislim, da se tu vsaka podobnost konča. Raje sem zdravo in veselo dekle,« je povedala v nekem intervjuju. No, da je celo več kot veselo dekle, pa potrjuje s svojim načinom življenja, predanim delu, intelektualno radovednostjo, empatijo, občutkom za pravo mero ter številnimi drugimi vrlinami, ki jih lahko razberemo iz njenega življenjskega sloga, intervjujev, kariere ...
Za seboj nikoli ne pušča škandalov, zaljubi in razhaja se brez dram, kakršne polnijo strani rumenih časopisov, živi preprosto, brez služabnikov, šoferja in varnostnika, ni ji vseeno, v kakšni družbi živi, in aktivno podpira politike, ki so ji všeč, ter ekološke akcije (vozi Prius na pogon solarnih celic). Njena velikanski igralski talent in seksapil brez kančka vulgarnosti sta razlog, zakaj jo obožujejo tako režiserji art filmov in filmskih uspešnic kot tudi veliki ustvarjalci med glasbeniki, kot so Dylan, Justin Timberlake in David Bowie, s katerimi je sodelovala tudi kot nadarjena pevka.
Med njenimi velikimi oboževalci je kultni francoski režiser Luc Besson (Velika modrina, Peti element), s katerim je posnela svoj najnovejši film Lucy, v katerem igra dekle tajvanskega tihotapca droge, ki se pod vplivom sintetičnih tablet spremeni v nevarno morilko z nadčloveškimi sposobnostmi.
»Kar sem si zamišljala, ko sem brala scenarij, je le bleda različica tistega, kar je Luc naredil iz tega projekta. Od seta do naše izkušnje na snemanju v Taipeiju, vse je njegova ideja. Film je veliko bolj barvit, kot sem si predstavljala,« pravi igralka o Bessonovem akcijskem ZF-trilerju, ki ga lahko gledamo tudi v naših kinodvoranah. Ameriške kritike so bile zelo zadržane, občinstvo pa je že takoj drlo v kino v neverjetno velikem številu, zaradi Scarlett, provokativnega režiserskega imena ali preprosto zaradi majhnega števila novih filmskih naslovov v tem letu – na veliko navdušenje francoskega producenta, ki je že v prvem tednu zaslužil toliko, kolikor je v film vložil, 40 milijonov dolarjev.
Prevedla in priredila: Nina Pretnar
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču