Kaj vse se skriva za čudovitim nakitom Kamen, nam je zaupal lastnik te spletne trgovine Ljubo Pišlar.
Kdaj se je začela zgodba Kamen, kako je prišlo do celotne ideje?
Dragi in poldragi kamni od nekdaj navdihujejo ljudi z barvami in oblikami in tudi naša prodajna filozofija izhaja iz tega navdiha. Osnovna ideja, ki se je rodila pred 12 leti, je bila, da v trgovini Kamen predstavimo celotno ponudbo mineralov in kamnov – v naravni obliki – ter temu sledimo z izdelavo okrasnih izdelkov in nakita. Po začetnem uspehu in razvoju je nakit Kamen postal znamka srednjega in višjega cenovnega razreda.
Kaj pri vas pomenijo unikati in ročna izdelava?
Nakit je poseben in privlačen zaradi moči, ki jo imajo kamni, biseri, jantar. Poudarek je vedno na njihovi kombinaciji v skladu z modnimi trendi. Večina naših unikatnih in maloserijskih izdelkov je oblikovanih in izdelanih pri nas in unikaten nakit je vedno precejšen izziv ....
Ideje pogosto izvirajo že iz videza in oblike kamna, vzorca, ki ga lahko razvijemo v neko podobo, figuro. V nadaljevanju je to lahko le igra geometrijskih vzorcev in zaporedij ali kombinacija stilov in materialov. Nato sledi izdelava, ki je seveda vedno odločilna. Včasih ideja na primer ni izvedljiva, nakit ni videti, kot smo pričakovali – in smo spet na začetku.
Vsak izdelek mora imeti najprej zgodbo, saj je nakit okras vsake ženske, zato ga oblikujemo glede na osebne želje in za različne priložnosti. Pravi nakit poudari žensko notranjo lepoto.
Katera kolekcija vam je najbolj pri srcu?
Kolekcija Viktorijanskega nakita ima vse, glamur, drage kamne in diamante. V izdelavo je vloženega veliko truda in dovršenosti.
Kaj nam prinaša nova sezona v družbi dragih kamnov?
Pri nakitu je predvsem veliko klasike, seveda pa moda smernice narekuje tudi nam. Letos je v ospredju zelena barva, smaragd, akvamarin, modri topaz. Modne trende spoznavam na svetovnih sejmih v Italiji in Hongkongu.
Želje za nadaljnje ustvarjanje?
Predvsem dovolj idej.
Življenjski moto?
Odprte oči in srce.
Pripravila: Karin Bizjak
Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci