Klepet s Katjo Šulc, ki je v New Yorku obračala glave z dražem na glavi

5. 7. 2012
Deli

"Art fashion sreča street stajl", Katja Šulc opiše svoj slog, ki je odvisen od njenega trenutnega počutja. Načrtnega šopingiranja ne mara, nakupuje po navdihu.

Katja je pred dnevi predstavila nov videospot za pesem There Will Be Boys, drugi singel projekta, ki nastaja v sodelovanju z DJ Pierom (RDYO DJs).

Po uspešnem prvem singlu in videospotu za pesem I Love You You Scream, ki je bil izbran med deset najboljših slovenskih spotov desetletja, se je tudi tokrat zbrala ekipa pod režijsko taktirko Mihe Knifica.

Pod produkcijo se podpisuje kreativna ekipa Start Filma v koprodukciji z RTV Slovenija. Za sliko je kot direktor fotografije skrbel Aljoša Korenčan, kostumografija je bila v rokah Tine Bonča, masko je ustvarila Špela Veble, frizuro Tomaž Turk, koreografijo je sestavil Željko Božič, plesali so plesalci Kazine.

Gre za igran črno-bel videospot, ki predstavlja svojevrsten poklon muzikalom iz zlate hollywoodske dobe. Kot pravi režiser, gre za "odpičen historični mjuzikel, Ed Wood bi bil navdušen". Filmska zgodba z bogato kostumografijo, slikovito scenografijo in izvirno koreografijo nas seli skozi čase, v katerih sporočilo pesmi ostaja nespremenjeno. (Spot si oglejte na dnu prispevka.)

S pevko, ki je džezovsko petje študirala v Sloveniji in New Yorku, širšo javnost prepričala s projektom Mila, uglasbeno poezijo Mile Kačič, dobro pa se znajde tudi v šansonjerskih vodah in "art popu", kot označuje projekt, katerega plod je tudi novi singel in v katerem prepleta prepleta avtorska besedila in urbane glasbene podlage. Gotovo pa Katjo, s katero smo klepetali ob prihodu novega spota, z malih ekranov poznate kot voditeljico oddaj Knjiga mene briga ...

Tudi tokrat ste sodelovali z DJ Pierom, videospot pa je spet posnel Miha Knific. Očitno vam sodelovanje z njima zelo ustreza ... Kako je potekal kreativni proces, tako pri nastajanju glasbe kot spota?
Kreativni proces je tako s Pierom kot z Miho zelo navdihujoč. Oba me navdušujeta, imata genialne ideje in prebliske, okus in razmišljanje, ki mi je blizu. Oba me odpeljeta dlje, kot si na začetku ustvarjanja sploh predstavljam.

Vaš prvi spot I Love You You Scream je bil uvrščen med "top 10" slovenskih spotov desetletja. Kaj je tisto, s čimer je prepričal?
Po mojem mnenju s tem, da "štrli" ven. Najprej s samo idejo, zgodbo spota, potem z vizualno platjo in navsezadnje z izvedbo. Zelo lepo se združuje z glasbo in jo vizualizira, kar je pri spotu bistveno, za to gre zasluga Mihi Knificu in ekipi Start filma. Ta spot je prinesel neko izvirnost in kljub temu, da navdih črpa iz različnih umetniških vtisov, denimo pri LaChapellu, vse te navdihe uspešno združi v povsem svojstveno celoto.

Videospot There Will Be Boys ste baje posneli v eni noči, nam lahko poveste kaj več o zgodbi oziroma zamisli spota?
Ker gre za zelo plesen komad, smo najprej pomislili na plesalce, na podlagi tega si je Miha zamislil svojevrsten muzikal in mi nehote izpolnil dolgoletno tiho željo. Spot nas pelje skozi različne čase in podaja večno nespremenjeno zgodbo, med fanti in dekleti se od pradavnine do danes ni kaj dosti spremenilo (smeh). Snemali smo eno noč, zaradi omejenih sredstev, kar ni bilo tako romantično, podoživljali smo počutje vampirjev, ki se jim prehitro bliža zora (smeh), delali na polno in dobili "odpičen historični mjuzikel, na katerega bi bil Ed Wood ponosen", če citiram režiserja.

Nam lahko poveste kaj več o kostumih v spotu?
Gre za izrazito kostumografski spot, Tina Bonča in njen asistent Emil Cerar sta imela navdihujoče in obsežno delo. Selimo se skozi čase, od 30. let prejšnejga stoletja do pradavnine, paritzanov, superjunakov ... Brez koprodukcije RTV Slovenija in sponzorskih sodelavcev to ne bi bilo mogoče.

Ker je Elle modna revija, nas seveda zanima tudi vaš osebni slog. Kako bi ga opisali?
"Art fashion sreča street stajl"
, slogu vlada trenutno počutje.

Kaj pa nakupovanje, se za modne kose odločate po navdihu ali bolj premišljeno?
Po navdihu. Šopingiranja ne maram.

Pri prvem spotu ste sodelovali z Aleksandro Brlan, ki se je že dvakrat uspešno predstavila na Philips Fashion Weeku. Ali spremljate slovenske modne oblikovalce, se v vaši omari najde tudi kak njihov izdelek?
Z veseljem spremljam in nosim domače oblikovalce, sploh tiste, na katere me veže osebna zgodba. Petja Zorec, Aleksandra Brlan, Sanja Grcić, OlgaFacesRok ....

Nekaj časa ste petje študirali v New Yorku, kako bi opisali slog Newyorčanov? Ste tam nosili tudi kaj, česar si pri nas morda ne bi "upali"?
New York je na splošno bolj svobodno mesto, mesto izrazitosti, individualnosti in to se pozna tudi na slogu. Tam obleka res govori o človeku. Ljudje se obračajo drug za drugim in lovijo te zgodbe, pristopijo, te ogovorijo, če jim je nekaj na tebi všeč (meni se je nenehno dogajalo z Draževo pletenino na glavi). Sicer pa pri meni ne gre za to, da si kaj ne bi upala, bolj za to, da se mi je tam pač bolj dalo. Recimo štorkljati v petah čez mesto ...

Poznamo vas tudi kot voditeljico oddaj Knjiga mene briga. Ker se bliža poletje, bi vas prosili za kak dober poletni knjižni namig.
Poetično Etimologijo pozabe Milana Dekleve, s katero odplavaš v mnoge svetove, čarobnega Maga Johna Fowlesa, enega mojih najljubših romanov, presunljivega Cavazzo Vesne Milek in izjemno Pač mulca Patti Smith, kar se velikih življenjskih zgodb tiče, kot nalašč za poletje pa nadvse zabavne, sočne, izvirne Meksikajnarje Zorana Smiljanića ...

Vaše poletje bo, kot gre sklepati po napovedanih nastopih, delovno. Kdaj se odpravljate na počitnice, kam najraje?
Najraje pozimi, za dalj časa, nekam daleč čez ocean. Poleti sem čisto zadovoljna s krajšimi skoki v Dalmacijo, Istro, na travnike, jezera, v gore ....

Kakšni so poklicni načrti in želje za prihodnost?
Jeseni načrtujem izid albuma, ki ga delam s Pierom iz RDYO DJs, želje pa so, da zakroži čim dlje in prinese čim več dobrih koncertov ...

A. K.

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc