Jerneja Jager: Najraje ustvarja samosvoj videz

8. 10. 2014
Jerneja Jager se z modo ukvarja že 25 let. (foto: Mediaspeed)
Mediaspeed

Stereotipno naj bi veljalo, da lepota in pamet nista združljivi, vendar je Jerneja Jager, izvršna direktorica Modiane, živ dokaz, da to ne drži. Povabila nas je v svojo pisarno in se z lahkotno ženstvenostjo prepustila klepetu o tem, kako je biti in ostati na vodstvenem položaju.

Za zgornjo ugotovitev se takoj po izrečenem komplimentu seveda vljudno zahvali.

"Res je, da sem popolnoma predana delu in da v njem zelo uživam. Ponosna sem na rezultate, ki smo jih kljub težkim časom dosegli v Modiani v preteklem letu," načne pogovor o poslu, s katerim je prežeta vsak dan življenja, in nadaljuje:

"Res je tudi, da se z modo ukvarjam že 25 let, z njo živim in prepričana sem, da so pri vseh vodstvenih kadrih zelo pomembne karzima, urejenost in sposobnost, da te ljudje cenijo in ti sledijo."

Jerneja se vozi vsak dan iz Maribora, pa vendar nobena pot ni predolga, in tudi kakšna urica, odtrgana od noči, ni velika ovira, če rad opravljaš svoje delo. Modiana je sicer priznana blagovna znamka, je pa tudi res, da časi niso naklonjeni tekstilu, saj se moda menja bliskovito, prodaja pa ima svoje zahteve.

"V Modiani si želimo, da bi postali na vseh trgih, kjer poslujemo, prva izbira vsakega kupca. Strankam želimo ponuditi kakovostne izdelke priznanih blagovnih znamk, in da bi vsaka stranka, ne glede na finančne zmožnosti, našla kaj primernega svojim željam," nam pove Jerneja, ki temu prilagaja tudi izbor blagovnih znamk.

Še bolj se osredotoča na storitev - veliko se posveča temu, da bi vsaka stranka zadovoljna zapustila Modianine trgovine in z občutkom, da so se zanjo res potrudili. Med pogovorom pa se moramo pomuditi tudi ob prihajajočih modnih smernicah:

"Trendi za jesen in zimo so pisani na kožo sodobni ženski, saj namesto muh enodnevnic in obveznih zapovedi raje svetujejo garderobo, ki prisega na personalizirano individualnost," poudari z zavedanjem, da sodobna ženska ni najbolj naklonjena instant modi in modnim zapovedim, ki jih je prepovedano kršiti.

"Letos je v ospredju ženska eleganca"

Iz modnega nabora različnih oblikovalcev raje ustvarja samosvoj videz, tako da garderoba ustreza njenemu življenjskemu stilu - nikakor pa ne nasprotno, da bi se življenjski stil prilagajal garderobi. "Letos je v ospredju ženska eleganca, rdeča nit, ki povezuje posamezne garderobne kose, tkanine in materiale, in to od jutra do večera," pravi.

Vsekakor je kot vedno v mrzlih mesecih plašč ključni garderobni kos - letos ga lahko zamenja tudi šik ogrinjalo, nosijo pa se tudi športno navdahnjene jakne, vendar v kombinaciji z elegantnimi, ženstvenimi oblačili. Med barvami, nadaljuje Jerneja, poleg klasične zimske palete (črne, sive, bele) kraljujejo tudi živahni toni, ki so odlična priložnost za hitro in učinkovito osvežitev.

"Nova garderoba ne sme pogrešati sodobnih tekstur, kot so kosmate umetne tkanine, metalni lesket in glamurozna dekoracija v obliki najrazličnejših aplikacij, ki je zamenjala vlogo klasičnega nakita. Odlična novost so tudi novi vzorci, ti prisegajo na nekonvencionalnost, saj jih lahko tako dama združuje med seboj brez omejitev," razlaga Jagrova.

Vsekakor naj v prihajajočih hladnih dneh ne pozabimo na pletenine, saj se nosi tako subtilna kakor tudi rustikalna štrikarija, ki v kombinacijah s prefinjenimi tkaninami, kot so svila, saten in čipke, deluje še posebej sodobno. "Na kratko bi stil sodobne ženske opisala kot eleganten, zelo ženstven, samosvoj in vedno v službi dame, ki ga nosi," pravi.

"Moraš imeti cilj, moraš biti borec in moraš znati poslušati"

O izkušnjah Jerneja govori preudarno, a še vedno z žarom, ki skozi leta izkušenj v očeh še nikakor ni izzvenel. "Padci seveda pridejo, ampak energija vzponov mi da moč, da vztrajam z nasmehom na ustih," pove gospa, ki podjetje upravlja tudi v tujini, kjer dobro poslujejo.

"Moraš imeti cilj, moraš biti borec in moraš znati poslušati. Vsekakor moraš imeti tudi podporo, sam težko narediš sam. Obenem pa moraš biti tudi zdravo ambiciozen; ne glede na vse je treba vzeti odrekanja v zakup in si na koncu dokazati, da si imel močno voljo, ki te pripelje do uspeha." Poslovni svet še vedno velja za bolj moškega, na kar pa ima dober komentar.

"Res je, da prevladuje mnenje, da so moški uspešnejši v poslovnem svetu oziroma da jim je vsaj lažje narediti poslovno kariero. Sama takih izkušenj nimam," nam zaupa. "V življenju mi je vedno uspelo, da sem bila poslovno uspešna in med kolegi, ne glede na spol, sprejeta, spoštovana in upoštevana." Ker je tudi mama, ne moremo mimo tega, da tudi materinstvo zahteva svoj davek.

"Na splošno lahko rečem, da sta družina in vzgoja otrok prav gotovo ovira ženskam pri poslovni karieri. Sem pa tudi prepričana, da si sposobne in ambiciozne ženske lahko utrejo pot v vrh poslovnega sveta," še pove in pripomni, da ima veliko uspešnih prijateljic in kolegic, ki to potrjujejo.

Napisala: Andreja Korenčan za revijo Story