V torek, 8. 10., je podjetje s.Oliver SLO odprlo svojo novo, razširjeno trgovino s.Oliver Black Label v Aleji. Blagovna znamka s.Oliver Black Label je, tako kot znamka s.Oliver, v nakupovalnem središču Aleja prisotna že od samega odprtja leta 2020.
Letos pa so se pri s.Oliver SLO odločili, da razširijo ponudbo oblačil, in tako povečali obstoječo trgovino. Trgovina je prva trgovina s.Oliver Black Label z ločenim ženskim in moškim oddelkom, ki se združi pri blagajni. Sam prostor je izredno svetel, saj mehka, topla svetloba ustvarja občutek domačnosti. Interjer trgovine je sodoben in tako kupcu zagotavlja prijetno nakupovalno izkušnjo. Kolekcije te jeseni so tako predstavljene na širokih modernih modulih, da je izbira še lažja.
Velik poudarek je letos na moških kolekcijah, ki sledijo modnim trendom, pri tem pa ne zapostavljajo svojega subtilnega dotika pri izbiri materialov in udobnih, vendar še zmeraj elegantnih krojev. To jesen bodo tako moški pri kombinaciji s klasičnimi oblekami posegali predvsem po pleteninah. Lahkotni puloverji iz merino volne ali kašmirja so obvezni kosi. Ovratnik je klasično okrogel, lahko pa izbirajo tudi med polo različico in polpulijem – tako da v trgovini s.Oliver Black Label prav vsak moški najde tisto pravo stvar zase.
Ženske se pa to jesen spogledujejo s plašči iz umetnega krzna ali v kamelji rjavi ali klasični črni. Seveda dober videz pogojuje dobro počutje in posledično uspešen dan. Od širokih hlač do vedno elegantnih 7/8 hlač, ki jih kombiniramo s klasičnimi srajcami ali lahkotnimi pleteninami, do kril, oblek in vedno bolj priljubljenih kombinezonov. Eleganca je zmeraj na prvem mestu. Za popoln stajling ne pozabimo na udobno, vendar modno obutev ter torbico.
Na odprtju razširjene trgovine so se nam pridružili Hajdi Korošec Jazbinšek z možem Urbanom Jazbinškom in Luka Pehnec ter predstavili nekaj svojih najljubših kombinacij iz najnovejše kolekcije s.Oliver Black Label.
V s.Oliver Black Label modi se tako odraža duh časa, v katerem živimo. Modno znamko odlikujejo prepoznavne linije, kreativnost, dinamika in usmerjenost v prihodnost. Fokus je na visokem standardu kakovosti, sodobnih modelih in udobju nošenja ter predvsem na enostavnem kombiniranju. Če se boste oblekli v novi trgovini s.Oliver Black Label, vam ne moremo jamčiti, da boste ostali neopazni.