Oblikovalski natečaj za redizajn etikete najbolj znanega zeliščnega likerja

Oblikovalski natečaj 2ndSkin, v sodelovanju z najbolj priljubljenim zeliščnim likerjem na svetu, išče priložnostno osveženi dizajn, ki bo z kreativno zasnovo, premišljeno izbiro ter pravo mero samozavesti prepričal strokovno žirijo. Zmagovalni dizajn bo krasil kar 10.000 steklenic kultne grenčice, kar mladim ustvarjalcem prinaša izjemno priložnost za opazen nastop tako v Sloveniji kot tudi tujini. Prijave so odprte do 30. novembra 2014.

Lifestyle, 27. 10. 2014
Oblikovalski natečaj za redizajn etikete najbolj znanega zeliščnega likerja

Ekskluzivni nagradni natečaj 2ndSkin, ki je namenjen vsem oblikovalcem in občudovalcem »limitededition« izdaj, vabi k sodelovanju in oddaji kreativnih idej. Strokovno žirijo, ki bo v dizajnih iskala izvirnost, povezanost ideje z izhodišči, prepoznavnost in nezamenljivost, kreativno uporabo barvnih pantonov ter dodatne inovativne elemente sestavljajo kar štirje znani obrazi: Aljoša Bagola, Sašo Radović, Tjaša Kokalj in Anže Herbst. Predstavniki sveta oglaševanja, mode in oblikovanja bodo izmed vseh prejetih del najprej izbrali 10 finalistov, nato pa še zmagovalno ter drugo in tretje uvrščeno delo.

Zmagovalec bo prejel denarno nagradno v vrednosti 1.000 evrov, njegovo delo bo krasilo 10.000 steklenic kultne grenčice. Skupaj z drugo in tretje uvrščenim bo odšel na ogled tovarne najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu, v nemškem mestu Wolfenbüttel, najboljše tri pa čaka tudi obisk evropske prestolnice nočnega življenja in underground zabava v kultnem Berlinu.

Natečaj se bo zaključil 30. novembra, prvi predlogi pa bomo že kmalu objavljeni na spletni strani natečaja 2ndSkin.si.

Najbolj brano