Novice Promocijsko sporočilo

Veselo jabolko za lepši nasmeh

17. 12. 2012
Deli
Veselo jabolko za lepši nasmeh

Revija Lea je tudi letos priredila dobrodelno tržnico Veselo jabolko, na kateri so znani Slovenci prodajali jabolka po en evro. Na Centru za otroško in preventivno zobozdravstvo, komur je bil izkupiček donacij namenjen, so pred dnevi že prevzeli aparat za strojno širjenje koreninskih kanalov.

Sredstva za nakup aparata WDW RECIPROC GOLD so se zbirala na sejmu Narava-zdravje v Ljubljani, in sicer v vseslovenski akciji za zdrave zobe ''Za dva milijona nasmehov'' blagovne znamke Aquafresh, farmacevtskega podjetja GlaxoSmithKline. Združili so jih z izkupičkom akcije revija Lea Veselo jabolko.

Kot je povedala Jelka Jožef, dr. dent. med., vodja Centra za otroško in preventivno zobozdravstvo Stomatološke klinike UKC Ljubljana, gre za aparat za strojno širjenje koreninskih kanalov, ki omogoča, da endodontsko zdravljenje korenin zob poteka bolj natančno, varno in hitreje.

»Vse to so prednosti pred ročnim delom in nam tudi pri delu z otroki zelo koristijo. Naše male paciente je velikokrat strah pred zobozdravnikom in zato slabo sodelujejo med posegi. Endodontsko zdravljenje je eden izmed zahtevnejših postopkov v zobozdravstvu, pri prestrašenem otroku pa je endodontsko zdravljenje korenin še dodatno oteženo,« je dejala.

Predstavnica podjetja GlaxoSmithKline pa je povedala, da je bil eden od pomembnih ciljev Aquafreshove kampanje 'Za dva milijona nasmehov' ozavestiti in poudariti pomembnost pravilne ustne nege.

Zavedajo se namreč, da se preventiva nega in vzgoja pravilne ustne nege začneta že pri majhnih otrocih in da vodita do zdravih zob in dobrega počutja, ko otroci zrastejo.

Za donacijo Centru za otroško in preventivno zobozdravstvo so se skupaj z revijo Lea odločili, ker želijo zobozdravnikom omogočiti lažje in hitrejše delo ter otrokom prijaznejše zdravljenje.

Kako uspešna je bila akcija, si poglejte v videu.