Tukaj je Shoppster!
Shoppster, prva integrirana spletna in televizijska trgovina pri nas, tudi uradno začenja svojo pot, saj je danes z oddajanjem svojega programa pričel televizijski kanal Shoppster TV.Ta je na voljo v Telemachovih programskih shemah EON, Total TV in D3, na spletni strani shoppster.com ter na družbenem omrežju YouTube.V 24-urnem programu ekipa voditeljev, ki jo med drugim sestavljajo nekdanji smučarski as Jure Košir, televizijska osebnost Tanja Postružnik Koren in pevka Tinkara Fortuna, v zanimivih oddajah za gledalce preizkušajo ter jim do potankosti predstavljajo bogat nabor izdelkov.
Shoppster, ki je nasledil in nadgradil priznano slovensko spletno trgovino Ideo.si, povezuje platformo shoppster.com ter lasten televizijski kanal Shoppster TV.
Po uspešnem septembrskem prihodu prve integrirane spletne in televizijske trgovine na srbski trg skupina United Group, vodilni telekomunikacijski in medijski operater v jugovzhodni Evropi, ponudbo inovativnih storitev širi tudi v Slovenijo. Shoppster, rezultat dveh let razvoja in izboljšav, kupcem namreč ponuja preprosto, učinkovito in varno nakupovalno izkušnjo iz domačega udobja.
V vloge televizijskih voditeljev Shoppsterjevih oddaj so se postavili številni znani obrazi, in sicer nekdanji smučarski as in promotor zdravega življenja Jure Košir, televizijska osebnost Tanja Postružnik Koren, pevka Tinkara Fortuna ter igralec Sašo Stojanov. Izkušenim televizijcem sta se pridružila tudi nadobudna igralka Vesna Ponorac in animator ter spletni vplivnež Klemen Kopina.
Skupaj gledalcem nakupovalni center pričarajo kar doma ter v kratkih in kakovostnih vsebinskih prispevkih preizkušajo izbrane izdelke ter predstavljajo njihove prednosti.
Tako Shoppster pod okriljem skupine United Group, ki je pri nas tudi lastnik operaterja Telemach, na slovenski trg e-poslovanja prinaša inovacije, nove tehnologije in izvirne vsebine. Kupcem je že na voljo bogat asortima priznanih blagovnih znamk iz mnogih kategorij, med katere spadajo bela tehnika, mali gospodinjski aparati, izdelki za dom in orodje ter novosti s področja kozmetike, nakita in številnih drugih.
Poleg tega so na voljo tudi edinstveni izdelki lastne blagovne znamke, kmalu bodo predstavljene linije izdelkov voditeljev, ponudba pa se bo tudi v prihodnje neprestano širila in posodabljala.
Redne akcije bodo omogočale, da bodo številni izdelki na voljo po nizkih cenah. Tako je že novembra v promociji Black Friday na voljo več kot 500 izdelkov po ugodnih cenah, prav tako pa bodo na platformi ves čas izpostavljeni novi popusti in mnoge druge ugodnosti.
Več prednosti Shoppster zagotavlja tudi ponudnikom, saj jim nadgrajena platforma zagotavlja še izvirnejše možnosti predstavitve svojih izdelkov, prav tako pa jim ponuja dodaten kanal za razširitev prodaje. Shoppster bo tako zanesljiv partner domačim podjetjem, posebno pozornost pa bodo v prihodnjih mesecih posvetili tudi manjšim podjetnikom in proizvajalcem.
Gledalci si lahko Shoppster TV ogledajo tako na digitalnih kanalih, in sicer v spletni trgovini shoppster.com ali pa na družbenem omrežju YouTube, kot tudi v Telemachovih programskih shemah EON na programskem mestu 7, Total TV na programskem mestu 5 in D3 na programskem mestu 14. Tako lahko kupci poleg nakupa na spletu za naročilo izdelkov pokličejo tudi na telefonsko številko +386 59 100 900.
Fotografije: Profimedia
Novo na Metroplay: “Lahko si v pižami, dokler je del koreografije” | BRIGITA KRAŠOVEC, ELLE MLADI TALENT 2024