ITAK Džafest je skupno poimenovanje za letošnje ITAK dogajanje po Sloveniji, v okviru katerega poteka tudi glasbeni natečaj ITAK Džafest.
Od 6. marca pa vse do 14. aprila so se lahko mlade, talentirane in kreativne glasbene skupine prijavile na natečaj in se tako potegovale za mamljivo nagrado – nastop v VIP-šotoru na glasbenem spektaklu 7. junija v ljubljanskih Stožicah. Med 97 prijavljenimi skupinami, katerih podoba se je pojavila tudi na spletni strani www.itak.si, so lahko navijači pošiljali SMS–glasove. K tem so bili dodani še glasovi strokovne žirije v sestavi: Toni Cahunek, Aljoša Bagola in Miroslav Akrapovič, ki so določili tri velike finaliste: Hrošči, Eskobars in Sphericube. Med njimi pa bo le eden
tisti, ki bo na ITAK Džafest spektaklu zabaval goste v VIP-šotoru. Končna odločitev bo znana 4. junija.
Aljoša Bagola, kreativni direktor in vodja oglaševanja, Pristop
»Pri najboljših blagovnih znamkah še zdaleč ne gre več zgolj za blago, ampak za izkušnjo, doživetje in vključenost uporabnikov. Itak je blagovna znamka, ki zna svojim uporabnikom ponuditi vse našteto. Mobilne komunikacije mladi dandanes namreč ne merijo zgolj z minutami klicov, številom poslanih SMS-ov, MMS-ov ali prebranih mejlov, ampak s stopnjo vključenosti v svet, ki jim jo operater omogoča. Zato je Itak Džafest poleg koncertne spektakularnosti s skupino
The Killers zasnovan kot poligon za samoizražanje uporabnikov.«
Kaj vas čaka?
- 3 ekskluzivne vstopnice: Spoznajte zvezde glasbenega
- spektakla ITAK Džafest in se srečajte s člani skupine The Killers
- 3 zadnji albumi DAY&AGE s podpisi vseh članov
- edinstvenih ITAK Džafest majic The Killers
Kako do nagrade?
- Uporabi domišljijo, drznost, nenavadnost, talent … Za trenutek odpotuj na planet The Killers. Do vključno 3. junija 2009 nam na elektronski naslov: killers@adriamedia.si pošlji čim bolj izviren VIDEO izdelek ali FOTOGRAFIJO na temo: THE KILLERS. Obvezno ga poimenuj s samosvojim SLOGANOM. Ne pozabi pripisati svojih osebnih podatkov in telefonske številke, na kateri si dosegljiv-a.