V okviru dobrodelne akcije Soline so se Peter Mankoč, Primož Kozmus, Robert Kranjec, Jure Zdovc, Petra Majdič in Uroš Zorman prelevili v prave solinarje in s pomočjo tradicionalnega orodja skupno pobrali 2 toni piranske soli, Mobitel pa je za vsak kilogram pobrane soli namenil 10 EUR za otroke, ki potrebujejo pomoč.
Skupaj so zbrali 20 tisoč evrov, ki so jih podarili Zvezi prijateljev mladine.
Za otroški nasmeh . .
Posebno pozornost Mobitel namenja skrbi za otroke, katerim želi zagotoviti brezskrbno otroštvo, urejeno okolje ter enake možnosti. Zato že leta sodeluje z Zvezo prijateljev mladine Slovenije, ki ji je letos podaril računalnike, omogočil poletne počitnice otrokom iz socialno ogroženih družin, oktobra pa pripravil dobrodelno akcijo.
V dobrodelni akciji Soline je Mobitel združil slovensko tradicijo, skrb za okolje, dobrodelnost in slovenske vrhunske športnike.
»Če dobro delaš, dobro žanješ, in če dobro požanješ, lahko s svojim zgledom in prispevkom obogatiš vse okoli sebe.«
Soline na Facebooku
Kot svojevrstno skrb za slovensko kulturno dediščino pa veljajo »navidezne soline«, ki jih Mobitel postavil v družbenem omrežju Facebook. Vsak se lahko v spletni igri preizkusi kot solinar, ustvari svoje soline in na njih pobira sol, ki jo nato shrani v skupno Mobitelovo skladišče.
Posebnost igre je v tem, da je pobiranje soli tako kot v resničnem tudi v navideznem okolju odvisno od sil narave – sonca, vetra in morja, pa tudi od vestnega dela solinarjev. Vremenski in drugi pogoji so tako vsak dan drugačni, kar vpliva tudi na dnevni pridelek igralcev.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc