Princesa Charlotte je pri komaj osmih letih postala prava stilska ikona, tako kot njena mama, ki bi si mislila, da ima že tako mlada velik vpliv.
Dolgo je veljalo, da je njena mama Kate Middleton prava modna ikona in spodbuja množično prodajo oblačil, ki jih nosi, ne da bi to posebej prizadelo, zdaj pa je takšno usodo doživela tudi mala princesa Charlotte.
Edina hčerka princa Williama in Kate je prava zvezda, kjer koli se pojavi, poleg tega pa je vedno lepo urejena, kar pade v oči številnim mamicam po svetu. Zato takoj pohitijo na uradne strani trgovin z oblačili in vse je razprodano v roku.
Medtem ko je Charlotte sedela v prvi vrsti kraljeve lože na moškem finalu Wimbledona, je nosila vpadljiva sončna očala Leosun in rezultat je bil 450-odstotno povečanje prometa na njihovi spletni strani. Očala za 28 dolarjev so bila hitro razprodana, veliko zanimanja pa je požela tudi cvetlična obleka španske znamke Friki za 169 funtov.
Klasična, skromna in primerna njenim letom je Charlotteina garderoba polna cvetličnih oblek španskih znamk, jopic in čevljev z jeklenkami znamke Papouelli, ki je vzbudila svetovno zanimanje, odkar se je princesa v njih pojavila na kronanju.
Nekoliko cenejša obleka Rachel Riley z ovratnikom, vredna 39 funtov, ki jo je nosila na igrah Commonwealtha, je povzročila velik porast zanimanja in je bila razprodana v 24 urah. Oblikovalka Rachel Riley je celo vzpostavila sistem prednaročil za stranke, ki še vedno želijo kupiti nekaj iz njihove kolekcije, ki jo je nosila Charlotte.
Razprodana je bila tudi modra obleka iz šifona Patachou za 77 $, ki jo je princesa nosila na Trooping the Colour leta 2022.
Zanimanje mlade princese za oblačila in dodatke se je začelo, preden je bila stara celo en dan.
Nekaj minut po tem, ko se je pojavila na stopnicah klinike, kjer se je rodila, je otroški šal GH Hurt & Son, v katerega jo je ovila Kate, na njihovo spletno stran pritegnil 100.000 obiskovalcev iz več kot 183 držav. Šal je takrat stal 68 funtov in je bil izdelan iz merino volne, in zdi se, da marsikomu ta znesek ni bil previsok in se je odločil za nakup.
Predvideva se, da bo v svetu, ki ga poganjajo mobilni telefoni, Charlotteina izbira oblačil v času njenega življenja gospodarstvu Združenega kraljestva vredna več kot tri milijarde funtov.
To skrbi tudi njena starša, ki ne želita, da bi bila Charlotte preveč izpostavljena javnosti, čeprav že zdaj težko držita vse niti v svojih rokah, saj javnost komaj čaka, da vidi njuna otroka.
A kljub cenam, ki niso čisto dostopne vsem, Britanci zelo radi zapravljajo, da bi imeli kos oblačila tako kot nekdo iz kraljeve družine.
Fotografije: Profimedia
Preberite še: Popolna neumnost? Pravijo, da ženske po 40. letu ne bi smele nositi teh oblačil
Priporočamo tudi: Je že del vašega jedilnika? (Sladki) zajtrk, ki ga strokovnjaki priporočajo za zdravo hujšanje in še lepše lase
Morda vas bo zanimal tudi ta pogovor, ki ga vodi Borut Pahor.