Ne samo filmi, tudi modne kampanje imajo veliko moč pri oblikovanju percepcije in priljubljenosti potovalnih destinacij. Prikazujejo ne le lepoto teh krajev, ampak te kraje postavljajo na seznamih najbolj zaželenih destinacij. Sredozemske lokacije, kot so Capri, Sicilija, Amalfi, Santorini, Ibiza in Mykonos, so zaradi teh kampanj postale sinonim za luksuz, eleganco in nepozabne počitnice.
1. Capri - Dolce & Gabbana Light Blue
Ko pomislimo na modno kampanjo, ki je postavila Capri na zemljevid za mnoge popotnike, je prva asociacija oglas za dišavo Light Blue znamke Dolce & Gabbana. V tej kampanji, posneti na čudovitih klifih in plažah Caprija, se pojavljata modeli v idiličnih prizorih, ki poudarjajo modro morje in brezčasno italijansko eleganco. Kampanja je tako učinkovito zajela esenco Caprija, da je ta destinacija postala sinonim za luksuz in romantiko.
2. Amalfi - Zimmermann
Avstralska blagovna znamka Zimmermann je posnela več svojih poletnih kampanj na italijanski obali Amalfi. Prizori iz mest, kot sta Positano in Ravello, so popolno ozadje za lahkotna in elegantna poletna oblačila. S sončnimi plažami, barvitimi hišami in kristalno čistim morjem, je Amalfi postal sanjska destinacija za modne navdušence.
3. Hydra - by Malene Birger
Blagovna znamka by Malene Birger je svojo najnovejšo kampanjo za poletje 2024 posnela na grškem otoku Hydra, ki slovi po svoji neokrnjeni naravi, slikovitih ulicah brez avtomobilov in pristnem grškem šarmu. Hydra, ki je dostopna le s čolnom, ponuja idilično okolje z belimi kamnitimi hišami, modrimi okni in bujno vegetacijo. Kampanja by Malene Birger je popolno zajela esenco otoka, kjer se sodobna moda sreča s tradicionalnim šarmom. Oblačila so bila prikazana v preprostih, a elegantnih scenah, ki poudarjajo lahkotnost in brezčasno eleganco kolekcije.
4. Milos - Louis Vuitton
Potem ko ga je revija Vogue leta 2017 razglasila za »place to be«, je ta idilični grški otok hitro postal ena najbolj vročih poletnih destinacij v Evropi – zlasti med slavnimi osebnostmi, stilisti, vplivneži, modeli, oblikovalci in modnimi hišami – vključno z Louisom Vuittonom, ki je otok Milos izbral kot čudovito okolje za promocijo svoje kolekcije luksuznih potovalk. Milos slovi po svojih osupljivih plažah, kristalno čistem morju in edinstvenih kamnitih formacijah. Kampanja prikazuje prefinjenost in razkošje, ki sta sinonim za Louis Vuitton. Oblačila in dodatki so bili posneti na znamenitih mestih, kot so Sarakiniko z belimi skalami in Kleftiko z mogočnimi klifi, kar daje kampanji sanjski in nepozaben pridih.
5. Sardinija - Stella McCartney
Sardinija, znana po svoji neokrnjeni naravi in čudovitih plažah, je bila prizorišče za modno kampanjo Stelle McCartney leta 2018. Kampanja, ki prikazuje modele potopljene v Sredozemsko morje je znova prepričala obiskovalce do odkrijejo naravne lepote otoka, kot so Costa Smeralda, slikovite vasice in zeleni griči. Stella McCartney, ki je znana po svojem trajnostnem pristopu k modi, je v svoji kampanji poudarila naravne materiale in okolju prijazne postopke, kar se popolnoma ujema z ekološko osveščenostjo Sardinije. Kampanja prikazuje harmonijo med modno eleganco in naravno lepoto, kar ustvarja privlačne in trajnostne modne vizualije.
6. Ibiza - Jimmy Choo
Ibiza, ki je že dolgo sinonim za nočno življenje in prestižne počitnice, je postala kulisa za novo kampanjo Jimmy Choo. Kampanja, posneta na čudovitih plažah in v prestižnih vilah, prikazuje luksuzne čevlje in dodatke znamke v najboljšem možnem okolju. Ibiza s svojimi sončnimi zahodi, kristalno čistim morjem in živahnim vzdušjem je popoln kontrast med sproščenim in glamuroznim, kar je Jimmy Choo mojstrsko zajel v svoji kampanji.
Fotografije: Profimedia in arhiv proizvajalcev
Preberite še: Luksuzno zatočišče pri naših sosedih, v katerem boste dejansko skriti v raju
Priporočamo tudi: Najboljši modni spominek, ki ga lahko z dopusta domov prinesete s Hrvaške
Novo na Metroplay: “Lahko si v pižami, dokler je del koreografije” | BRIGITA KRAŠOVEC, ELLE MLADI TALENT 2024