Moda vse bolj podpira rožnati oktober, mesec, namenjen ozaveščanju o pomenu preprečevanja in zgodnje diagnoze raka žensk.
Svet mode podpira roza oktober, mesec preprečevanja raka dojke, s pobudami in izdelki z blagodejnim učinkom.
Oktober je rožnato obarvan z namenom ozaveščanja o preprečevanju raka dojk in spodbujanju dostopa do pravočasne diagnoze in nadzora, ki danes predstavlja edino orožje za premagovanje te bolezni.
V podporo številnim raziskovalnim projektom, preventivnim dejavnostim in fundacijam, ki se že vrsto let borijo za 100-odstotno ozdravitev raka na dojki, se je uveljavil tudi modni svet z vrsto projektov, kapsulnimi kolekcijami in posebnimi izdelki, zasnovanimi za ta namen. Od nove kampanje Stelle McCartney, ustvarjene v sodelovanju s serijo Sex education, do pobude Follow the Pink, ki jo je sprožila fundacija IEO-Monzino in jo podpirajo blagovne znamke, kot so Blazé Milano, Wait and See in Nenette: tukaj so vse največje pobude, s katerimi je moda ta mesec podprla rožnati oktober.
1. Stella McCartney x Sex education
Stella McCartney začenja svojo sedmo letno kampanjo za preprečevanje raka dojk, ustvarjeno v partnerstvu s serijo Sex education. Ob tej priložnosti je oblikovalka skupaj z igralsko zasedbo Neflixove televizijske serije pokazala informativen video "TTT", učinkovit postopek v treh korakih - sToilet, Teeth, Tits - ki ozavesti pomen samopregledovanja med nove generacije žensk. V podporo kampanji obstaja tudi izobraževalni komplet za šole, majice TTT iz modrega organskega bombaža z barvilom, ki reagira na toploto, ob dotiku postane rožnato, da na duhovit način spomni ženske na samopregled. Poleg tega bo letos Stella McCartney Cares Foundation z namenom ponuditi udobje in podporo donirala 10.000 modrčkov Louise Listening, namenjenih po mastektomiji, funkcionalno oblačilo z mehkim in prilagodljivim spodnjim pasom ter zadrgo na sprednji in zadnji strani za lažjo uporabo.
2. Yamamay
Brezplačni pregledi dojk za ves oktober. Sodelovanje med podjetjema Yamamay in LILT (Liga za boj proti tumorjem) se obnavlja že šesto leto zapored z namenom izobraževanja o ciljno usmerjeni in stalni preventivi ter ozaveščanju o pomenu zgodnje diagnoze raka.
3. Messika
Valérie Messika se je za letošnji roza oktober odločila za sodelovanje z enajstimi združenji po vsem svetu, tako da je ustvarila novo zapestnico ikonične kolekcije Move Uno - z roza vrvico in diamontnim okrasjem - namenjen izključno boju proti raku dojke za ozaveščanje in izkazovanje podpore in bližine prizadetim ženskam.
4. Ralph Lauren
Kolekcija oblačil Pink Pony 2021 vsebuje nekaj klasičnih kosov oblačil Polo, izbor očal in dišav. 100 % kupnine vsakega nakupa Pink Pony in 25 % kupnine vseh drugih izdelkov v kolekciji Pink Pony bo podarjenih Skladu Pink Pony korporativne fundacije Ralph Lauren ali mednarodni mreži dobrodelnih organizacij, ki se ukvarjajo z boj proti raku.
5. Shein
Ob oktobru, mesecu, namenjenem preprečevanju raka na dojki in poudarjanju ljubezni in spoštovanja do ženskega občinstva, se SHEIN odloči, da bo konkretno podprl znanstvene raziskave proti raku žensk, pri čemer podpira fundacijo Umberta Veronesija, zavezano nacionalno resničnost od 2003 v financiranju odličnih znanstvenih raziskav, z donacijo 100.000 dolarjev za Pink is good. Pink is good je projekt Fundacije Umberto Veronesi, namenjen boju proti raku pri ženskah, ki izobražuje v preventivi in vsako leto financira vse več zdravnikov in raziskovalcev, ki so se odločili, da bodo svoje življenje posvetili preučevanju in zdravljenju raka dojke, maternice in jajčnikov.
6. Kiabi
KIABI nadaljuje svojo tradicijo skupaj s svojo fundacijo KIABI Life. KIABI se za vsak prodani izdelek, označen z rožnatim trakom, zavezuje, da bo doniral 1 evro partnerskemu združenju operacije v podporo vsem dejavnostim fizičnega, psihološkega in socialnega okrevanja žensk, ki jih je prizadela ta bolezen.
Ne spreglejte:
- Tukaj je modni kos, ki ga bomo pozimi videli povsod
- Reese Witherspoon nam je pokazala, kako nositi črno obleko
- Amal Clooney še nikoli lepša v čudoviti beli obleki z bleščicami
Fotografije: Stella McCartney, Yamamay, Messika, Ralph Lauren, Shein, Kiabi